АвторинокСвіт

Хто скільки продав нових автомобілів у 2021 році?

Хоча умови на 2021 рік були далеко не сприятливими через пандемію та брак чіпів, у більшості виробників справи йшли навіть краще, ніж очікувалося. Багатьом із них вдалося досягти рекордних результатів, а інші залишилися дуже близькими до показників 2020 року.

Деякі виробники похвалилися колосальним зростанням продажів електромобілів, непогано попрацювали спортивні підрозділи провідних брендів. Їхні результати також викликають подив (декілька) на тлі зростання цін на паливо та тиску на бензинові двигуни з боку влади різних країн.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Alpine: 2 659 автомобілів

Цікаво, скільки продає абсолютно нішевий виробник, у якого в портфоліо лише одна машина – А110. Явно небагато, але для французів минулий рік був дуже добрим. Зростання порівняно з 2020 роком становить 74,1%, при цьому більша частина продажів припадає на внутрішній ринок, де зростання ще вище — 117,5%. Alpine повідомляє про продаж навіть на таких ринках, як Фінляндія та Естонія.

Audi: 1 680 512 автомобілів

Незважаючи на проблеми, Audi повідомляє про зниження лише на 0,7% порівняно з 2020 роком. Певною мірою цьому сприяє серйозне зростання продажів електромобілів — 57,5%. Усього компанія продала 87 894 чисто електричних автомобілів на різних ринках.

Загалом основним ринком збуту для марки залишається Китай – 701 289 автомобілів. У США було продано 196 038 автомобілів, а в Німеччині — 180 883. З 39 356 проданими автомобілями Audi Sport справи йдуть відмінно, зі зростанням 34,2%.

Bentley: 14 659 автомобілів

У Bentley зростання продовжується, і це другий рік поспіль рекордних продажів марки. Зростання становить цілих 31%, причому найбільше виграє Bentauga, частку якої припадає 40%. Половина продажів бренду припадає на США та Китай.

BMW: 2 213 725 автомобілів

Відмінний рік для Bayerische Motoren Werke, зростання, порівняно з 2020 роком, становить 9,1%. Поряд з Mini та Rolls-Royce у всьому світі зареєстровано понад 2,5 мільйона нових реєстрацій. Мюнхенська компанія також показала позитивні результати з електромобілів: зростання склало 133,2% до 103 885 одиниць.

М-підрозділ бренду також показує хороші результати, повідомивши про зростання на 13,4% – до 163 542 продаж завдяки новим M3/M4. Отже, BMW — новий господар преміум-сегменту.

Cupra: 79 300 автомобілів

Порівняно з 2020 роком Cupra повідомляє про значне зростання на 189,4%. Допомагає агресивний маркетинг та відмінні умови лізингу. Позашляховик Formentor (56 400 шт.) – Найпопулярніша модель. У Cupra Born, яка з’явилася на ринку в грудні та розійшлася тиражем 3300 одиниць, теж усе гаразд.

Dacia: 537 095 автомобілів

Зростання на 3,1%, Dacia покращується в порівнянні з 2020 роком одиниць по всьому світу, за ним слідує Duster з 186 001 автомобілем.

Ford: даних немає

Ford ще не опублікував жодних даних за 2021 рік.

Hyundai: 3 890 981 автомобіль

Hyundai стверджує, що продажі були досягнуті в 2021 році, «незважаючи на пандемію, що триває, і труднощі з ланцюжком поставок». Однак це не заважає процвітати корейцям — зростання на 3,9%. Цікаво, що бренд зафіксував спад на внутрішньому ринку – 7,7%, а закордонний виріс на 7,0%. Найбільш популярні моделі Kona (частка 28%) та Tucson (17%).

Кіа: 2 777 056 автомобілів

Ще один сильний рік для Kia із зростанням на 6,5% порівняно з 2020 роком. Найпопулярнішою моделлю (як і очікувалося) є Sportage з 363 630 одиницями. У 2022 році корейці хочуть збільшити продаж до 3,15 млн, і цьому має сприяти електрична зірка EV6.

Lamborghini: 8 405 автомобіля

Італія знову відзначає найкращий рік в історії компанії. Порівняно з 2020 роком зростання становило 13%. Основна причина цього – єдиний позашляховик у лінійці. Один тільки Urus з 5021 одиницею забезпечує 60% всіх продажів Lambo. За ними слідують Huracán з 2586 од. і Aventador з 798 од. Найбільший ринок – США. Далі йдуть Китай, Німеччина, Великобританія та Італія.

Mercedes-Benz: 2 093 476 автомобілів

Mercedes більше не посідає перше місце серед трьох основних німецьких преміальних брендів. Падіння на 5% порівняно з 2020 роком та одночасне зростання BMW означає падіння на друге місце. Штутгартська компанія звинувачує кризу чіпів.

У той же час найдорожчі моделі марки повідомляють про зростання, тому що у S-класі він становить 40%. G-клас зафіксував рекордний продаж у своїй історії. Повідомляється про збільшення продажів у сегменті розкоші Maybach (16,7%) та спортивному AMG (50,8%).

Nissan: немає даних

І тут досі немає цифр. Чекаємо на результат від японців.

Renault: 1 751 089 автомобілів

Renault повідомив про збиток у розмірі 6,7% минулого року. З 393 688 новими реєстраціями Франція залишається найбільшим ринком для бренду. Далі йдуть Німеччина, Росія, Бразилія та Індія. Французи повідомляють про сильне зростання продажів електромобілів та гібридів, найвищий показник у Європі — 52%.

Seat: 392 100 автомобілів

Іспанський бренд повідомив про зниження лише на 2%, і тут причина у нестачі напівпровідників. Як і раніше, лідерами продажів були Арона (106 900), Ібіца (95 800) та Леон (87 700).

Skoda: 878 200 автомобілів

Лідером залишається Octavia, яких у 2021 році було продано понад 200 000 одиниць. За ним слідує Kamiq із 120 700 одиницями, а незабаром після цього Karoq із 119 200. У глобальному масштабі дочірня компанія VW з Млада-Болеслава втратила 12,6% порівняно з 2020 роком.

Polestar: 29 000 автомобілів

Зростання на 185% у річному обчисленні не дивне для молодої дочірньої компанії Volvo. Результат у 29 000 проданих одиниць непоганий на тлі того, що в асортименті компанії лише дві моделі. До гібридного купе Polestar 1, яке коштує понад 150 000 євро та виробництво якого суворо обмежене, торік приєдналася п’ятидверна модель Polestar 2 вартістю не менше 45 500 євро.

Porsche: 301 915 автомобілів.

Минулого року компанія з Цуффенхаузен продала більше 300 000 автомобілів, що на 11% більше, ніж у попередньому році. Знову ж таки, позашляховики були основною причиною таких результатів. Бестселером 2021 року став восьмирічний Macan з 88 362 одиницями, за яким слідує Cayenne з 83 071 одиницею.

Також варто відзначити, що Taycan виграв у 911 – 41 296 проти 38 464 продажів. За ним слідує Panamera з 30 220 новими реєстраціями та 718 Boxster/Cayman з 20 502 продажами. Майже 40 відсотків усіх нових автомобілів Porsche, проданих у 2021 році, були електрифіковані.

Rolls-Royce: 5 586 автомобілів

У 2021 році британському виробнику ультра-розкішних автомобілів вдалося збільшити продаж на вражаючі 48,7% порівняно з 2020 роком. Китай, Північна та Південна Америка та Азіатсько-Тихоокеанський регіон повідомили про рекордні результати.

Stellantis: даних немає

Офіційних результатів від нової мегагрупи, в яку входять такі бренди як Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Peugeot і Opel, поки що немає.

Toyota: даних немає

Японці ще опублікували свої глобальні результати. Відомо, що в США автовиробник вперше повалив GM з престолу 2021 року. Американський гігант лідирував із 1931 року. Однак Toyota у 2021 році продала в США 2,3 млн нових автомобілів, збільшившись у порівнянні з 2020 роком. складає 10%.

Volkswagen: 4 896 900 автомобілів

Volkswagen повідомив про невелике зниження минулого року. Майже 4,9 млн. продажів були на 8,1% менше, ніж у попередньому році. Компанія з Вольфсбурга найбільше постраждала у Китаї, впавши на 14,8%. У Північній Америці, навпаки, результат збільшився на 13% (плюс 206 300 одиниць).

У Європі розрив сягає 543 000 через нестачу чіпів. При цьому спостерігається зростання продажів електромобілів, які у сумі становлять 7,5% загального обсягу. Роком раніше їхня частка становила 4%.

Volvo: 698 693 автомобілі

Зростання становить 5,6% порівняно з 2020 роком, але є дещо вражаюче — кількість людей, які купили Volvo онлайн, збільшилася на 316%. XC60 (215 635 продажів) – найкраща модель, за нею слідують XC40 (201 037) і XC90 (108 231). Для електрифікованих моделей зростання становить майже 40%.

Back to top button