Світ

Концерн Volkswagen розповів про інвестиції в нові моделі

Триває вояж Цітлоу і Брюнері по Німеччині на ID.3 Pro S. Мандрівники порахували, що в містах витрачали всього по 15 кВт•год/100 км (близько чотирьох євро), а в середньому за поїздку – менше 20 кВт•год/100 км.

У наступні п’ять років група Volkswagen витратить близько 73 мільярдів євро на свою трансформацію в «компанію цифрової мобільності», в тому числі в нові повністю електричні моделі буде вкладено 35 млрд, в гібридні силові агрегати – 11 і в цифрові технології – 27. При цьому загальна сума, що йде на розвиток, складе приблизно 50% від усіх інвестицій концерну за той же період (150 млрд), що на 10% більше, ніж в минулий п’ятирічний період. Компанія також уточнила плани з виведення «зелених» моделей. Зараз в портфелі групи є близько 20 електрокарів, а до 2030-го їх буде близько 70 (в тому числі 50 абсолютно нових). Гібридних легковиків зараз – три десятка, а буде близько 60 моделей.

Концерн Volkswagen розповів про інвестиції в нові моделі

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Відділення Volkswagen Commercial Vehicles на своєму заводі в Ганновері буде випускати не тільки лінійки T і електричний ID. Buzz. (2022 рік), а й «три повністю електричних моделі D-SUV для інших брендів групи» (2024 рік), анонсував концерн. В мультибрендове підприємство майданчик в Ганновері перетворять 680 млн євро.

З цього моменту і до 2030 року концерн має намір провести 26 млн електромобілів, з них близько 19 млн на платформі MEB, а з решти семи велика частина припаде на моделі, створені на преміальному електричному «візку» PPE. Ці плани впливають і на розподіл звичайних моделей концерну по заводам з метою оптимізації процесів випуску та посилення синергії. Так, з 2023 року Volkswagen Passat і Skoda Superb спільно переїдуть з Емдена (Німеччина) і Квасинах (Чехія), відповідно, в Братиславу (Словаччина).

Перенесення Суперба звільнить потужності в Чехії для інших перспективних проектів Шкоди, а Емден, попрощавшись з Пасатом, прискорить перехід на випуск повністю електричних моделей. Разом з Фольксвагеном ID.4 з 2023 року його буде випускати електричний чотиридверний Volkswagen Aero. Ця назва для одного з майбутніх електрокарів вже миготіло в неофіційних даних про плани Фольксвагена.

Концерн Volkswagen розповів про інвестиції в нові моделі

Тема цифровізації включає в себе кілька напрямків: штучний інтелект, автономне водіння, цифровізація бізнес-процесів. Концерн хоче довести частку використовуваного власного софта з 10% до 60%, для чого в нинішньому році було створено відділення Car.Software. Велика частина перспективного ПО буде випробувана в рамках проекту Audi Artemis.

До слова, розвиваючи тему батарейних машин, концерн багато уваги приділяє власне батареям. Крім поставок різних компонентів від партнерів, група VW розширює свої власні виробництва. Так, в рамках нового раунду інвестицій мільярд євро відправиться на завод групи в Зальцгиттері. На цьому майданчику буде створено СП з випуску акумуляторних осередків разом зі шведською фірмою Northvolt. Новий завод буде запущений в 2024 році.

Back to top button