Моделі

Хетчбек Kia Picanto знову не заслужив зірок Latin NCAP

Захист дорослих в Picanto оцінена на 0%, дітей – 29%, пішоходів – 57%, системи допомоги водієві заробили 7%. В результаті – нуль зірок. Причому не можна сказати, що в Латинській Америці хетчбек зухвало дешевий: в Аргентині він «починається» з 1 606 725 песо.

«Абсолютно огидно, що такий глобальний автовиробник, як KIA, пропонує Picanto в Європі за 8700 євро з шістьма подушками, захистом пішоходів і стандартної ESP, а в Латинській Америці рівень безпеки жахливо низький, – журиться генсек організації Latin NCAP Алехандро Фурас. – Європейське обладнання у нас недоступно навіть в якості опції. Якщо KIA прямо зараз не поліпшить Picanto, ми взагалі не рекомендуємо споживачам купувати цю модель з такими поганими характеристиками».

У 2016 році Picanto (він же Morning) південнокорейської збірки не удостоївся на тестах Latin NCAP жодної зірки. Тепер проведені лобовий і бічний удари з однією фронтальною подушкою, але знову без ESP. При обох ударах груди водія і переднього пасажира виявилися червоними (поганий захист), тому бали за тести були обнулені. Захист сідоків від травми хлиста шиї теж визнана поганий.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Експерти Latin NCAP вважають, що дві подушки не поліпшать оцінку моделі, так як нестабільна конструкція кузова буде як і раніше набирати менше відсотка. Крім того, «Picanto не відповідає правилам ООН щодо захисту пішоходів», – кажуть вони.

Генсек Фурас звинувачує KIA в подвійних стандартах і вимагає підвищити безпеку всієї лінійки бренда в Латинській Америці і Карибському басейні. Він закликає владу до створення «незалежної і прозорої системи інформування споживачів» про виробників, які для окремих регіонів занижують рівень захисту. Тим часом самі випробувачі дають зрозуміти, що додаткові ейрбегамі і системи – не панацея. У звіті написано: «Клітка салону визнана нестабільною, вона не може витримувати високі навантаження».

Back to top button