Світ

Європейські автовиробники виступили проти заборони ДВЗ

Новий пакет пропозицій, прийнятий 14 липня Європейською комісією, означає скорочення викидів CO2 на 55% до 2030 року (в порівнянні з рівнем 1990-го) і створення «кліматично нейтрального континенту» до 2050-го. На думку Європейської асоціації автовиробників (ACEA), домогтися цільового показника «буде дуже складно для автомобільного сектора і мільйонів зайнятих в ньому людей».

Керівництво ACEA вважає, що заходи приведуть до заборони на продаж в ЄС бензинових і дизельних автомобілів до 2035-го. «Ми наполегливо закликаємо всі інститути зосередитися на інноваціях, а не фактично забороняти конкретну технологію, – заявив глава ACEA Олівер Ціпзе. – Заборона не є раціональним кроком вперед на цьому етапі […] Мета просто нежиттєздатна без значного нарощування зусиль всіх зацікавлених сторін, включаючи держави».

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Європейські автовиробники виступили проти заборони ДВЗ

Асоціація німецької автоіндустрії (VDA) теж виступила з критикою: «Комісія ЄС пропонує заборонити ДВЗ навіть на гібридах. Це антіінновація, що суперечить відкритості технологій і обмежує свободу вибору споживачів», – зазначила президент VDA Хильдегард Мюллер.

Видання Automotive News повідомляє, що запропоновані Єврокомісією заходи насторожили і Європейську асоціацію постачальників (CLEPA), чий генсек Сігрід де Фриз назвала заборону «не найефективнішим або дієвим способом», який «може привести нас не туди». На підтримку заборони поки висловилася тільки компанія Volvo: мовляв, це «необхідно для кліматичної нейтральності». Маркус Шефер з Даймлера вважає, що «титанічне завдання зажадає серйозної перебудови суспільства, але це реально». Процес схвалення «кліматичного пакету» Європарламентом може зайняти два роки.

Back to top button