Моделі

Формульний болід 1958 роки збираються випускати серійно

Британська компанія Vanwall Group має намір випустити вкрай маленьку серію свого переможного формульного боліда.

Нещодавно відроджена компанія Vanwall Group стала в 1958 році чемпіоном Формули 1, представила точну репліку свого гоночного боліда.

Формульний болід 1958 роки збираються випускати серійно

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Автовиробник в точності відтворить двигун і 5-ступінчасту МКПП за оригінальними кресленнями 50-х років. Силова установка була розроблена в компанії Norton Motorcycles і була створена з чотирьох мотоциклетних двигунів, додавши до них загальною системою охолодження і приладивши оригінальну головку.

Формульний болід 1958 роки збираються випускати серійно

Найпродуктивніша версія даного агрегату видавала 270 к.с. Цього було недостатньо щоб змагатися з моделями Ferrari 246 і Maserati 250 °F на прямий, однак завдяки шасі Vanwall, розробленим молодим Коліном Чепменом автомобіль демонстрував неймовірні результати. Стірлінг Мосс за кермом боліда був швидше на віражах і гальмувати перед ними міг набагато пізніше, адже на автомобілі були встановлені дискові гальма, в той час, як більшість конкурентів оснащувалися барабанними гальмами.

Формульний болід 1958 роки збираються випускати серійно

Всі елементи, включаючи гоночні шини Dunlop, сталеві диски на задній осі і поліпшена аеродинаміка, будуть відтворені в шести примірниках, які компанія збирається побудувати найближчим часом.

Формульний болід 1958 роки збираються випускати серійно

У продаж надійдуть п’ять з шести реплік болідів і один автомобіль відправиться в музей Vanwall. Вартість кожного екземпляра складе 1,65 млн фунтів стерлінгів і символізуватимуть відродження британського бренду. Можливо в найближчому майбутньому автовиробник представить і більш масові моделі.

Формульний болід 1958 роки збираються випускати серійно

В 1958 році команда Vanwall завоювала в Ф-1 Кубок конструкторів, а ось чемпіонство в особистому заліку дісталося гонщику команди Ferrari Майк Хоторн.

Back to top button