Моделі

Розкрито всі варіації інтер’єру Мерседеса EQS

Спеціальне покриття дисплея спрощує його чистку, а скло з силікату алюмінію стійке до подряпин. За тактильний зворотний відгук екрану відповідають 12 актуаторов. А за пожвавлення останньої версії інтерфейсу MBUX – восьміядерний процесор і оперативна пам’ять на 24 ГБ.

Інтер’єр Мерседеса EQS розкритий повністю. Тепер ми можемо оцінити, як вписаний в нього вигнутий екран Hyperscreen шириною 141 см (рахуючи всю конструкцію, що сполучає приборку, центральний і пасажирський дисплеї, а також управління клімат-контролем і бічні дефлектори). Візуально об’єднаний в одне цифрове простір дисплей можна доповнити проекційним екраном на лобовому склі з мікродзеркальна чіпом на 1,3 млн точок і областю відображення, ідентичною 77-дюймовому екрану.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Розкрито всі варіації інтер'єру Мерседеса EQS

За атмосферу в усіх сенсах відповідальні 710-ватна аудіосистема Burmester з 15 динаміками, система Energizing Air Control Plus (опція) з HEPA-фільтром і спеціально розроблений для моделі аромат No.6 MOOD Linen, названий на честь першого електрокара бренду, моделі Mercedes Electrique 1906 року.

Розробники повідомили, що в моделі знайшли застосування сорок винаходів або новацій. За контроль над усіма системами, а також того, що відбувається в салоні і зовні, в залежності від модифікації, тут можуть відповідати до 350 датчиків і сенсорів. Від умов освітлення до руху століття водія – все береться до уваги. У дизайні ж цифровий мінімалізм поєднується з низкою цікавих прийомів. Начебто візерунків Mercedes-Benz pattern (крихітні трипроменевою зірочки, засновані на ранньому товарному знаку Daimler Motorengesellschaft), що зустрічаються всюди. На чорній передній панелі кузова і як фон на дисплеях, у вигляді лазерного перфорації на елементах декору салону з внутрішньою підсвіткою.

Розкрито всі варіації інтер'єру Мерседеса EQS

Порівняйте інтер’єри концепту Vision EQS, седана S-класу і електрокара EQS. В системі Hyperscreen приборка налічує діагональ 12,3 дюйма, центральний екран – 17,7 і пасажирський дисплей – 12,3. Два останніх виконані на органічних світлодіодах (OLED).

Ми вже бачили EQS майже без камуфляжу. До силуету у читачів ставлення було неоднозначне (фірма порівнює його з цибулею). Зате аеродинаміка на висоті: з AMG-колесами (19 дюймів) і в режимі Sport (мабуть, він трохи знижує кліренс) коефіцієнт опору повітрю становить всього 0,2. Світовий рекорд для серійних моделей, запевняє компанія. За цим параметром EQS обійшов седани Mercedes A-класу (0,22), Porsche Taycan (0,22) і Lucid Air (0,21), наблизившись до дрібносерійного Фольксвагену XL1 (0,189). Попереду хіба що Aptera (0,13), але там – двомісна «крапля» з винесеними за межі кузова колесами в обтічниках. Тільки XL1 вже не випускається, а Аптера лише повинні поставити на потік.

Розкрито всі варіації інтер'єру Мерседеса EQS

Тут показана базова версія EQS без екрану Hyperscreen (вгорі), з окремо вартим центральним дисплеєм. Внизу: варіанти EQS з шестіспіцевие кермом. Більше версій декору можна побачити в нашому «крупним планом».

Від серійного Мерседеса EQS ми чекаємо пару електромоторів (по одному спереду і ззаду) сумарною потужністю 476 сил (760 Н • м), як у концепту 2019 року, або 600 «конячок» (900 Н • м) в AMG-версії, яка повинна вийти в 2022 році. Батарея ємністю 108 кВт • год забезпечить пятидверка запас ходу більш, ніж 700 кілометрів по циклу WLTP. Прем’єра лифтбека намічена на 15 квітня.

Back to top button