
Топова варіація Q8 60 TFSI e quattro розмінює сотню за 5,4 с. Її молодшій сестрі Q8 55 TFSI e quattro для цього потрібно 5,8. Максималка обох обмежена на рівні 240 км / год. Бензиновий «ку-восьмий» (340 к.с.) укладається в 5,9 с. Дизельний (286 к.с.) – в 6,3.
Сьогодні «чотири кільця» оголосили, що заряджає гібрид «заповнює останній пробіл» у лінійці Audi Q8. Його продажі в Європі почнуться 15 жовтня, але ціни відомі. Варіант Q8 55 TFSI e quattro (381 к.с., 600 Н • м) буде коштувати від 75 351 евро, модифікація Q8 60 TFSI e quattro (462 к.с., 700 Н • м) «почнеться» з 92 800. Дорожче вийдуть тільки SQ8 і RS Q8 … Для підключаються гібридів визначальним фактором вважається запас ходу на електротязі. Молодша версія в циклі WLTP проїжджає 47 км, а за застарілим стандартом NEDC – 59. Показники старшої: 45 і 56 км.
До складу гібридної установки входять бензиновий V6 3.0 TFSI (340 к.с., 450 Н • м) і електромотор на 100 кВт (136 к.с.), вбудований в восьмиступінчастий “автомат” tiptronic. Батарейна система наділена ємністю в 17,8 кВт • год – на 0,5 більшою, ніж у Audi Q7 TFSI e (у нього в запасі 43 км по WLTP).
Система Audi drive select пропонує сім «профілів водіння» – comfort, efficiency, auto, dynamic, individual, offroad і allroad. Останній потрібен для адаптивної пневмопідвіски, яка є у топ-версії. Обсяг багажника гібрида менше на сто літрів (505 л). Батарея, звичайно, потребує зарядки: домашній термінал потужністю до 7,4 кВт справляється за 2,5 години, і Audi обіцяє доступ до 150 000 громадських станцій по всій Європі. Для контролю акумулятора можна застосовувати мобільний додаток myAudi.
Якщо зовні гібрид можна впізнати по шильдикам на кормі, то всередині ніяких підказок немає. Режими EV і Hybrid змінюються автоматично, як і субкатегоріі гібридної програми (Auto, Hold, Charge). Прибираючи ногу з педалі газу, водій активує рекуперацію енергії гальмування (до 80 кВт).
У стандартне оснащення Audi Q8 TFSI e quattro входять матричні фари, пакети S line для екстер’єру і салону, колеса розмірності 285/45 R21, червоні гальмівні супорти і багато іншого. Попит на «ку-восьмий» в Європі залишає бажати кращого. У минулому році продано 17 627 машин, за вісім місяців 2020 го – лише 8078.