Новини

Російський авторинок досяг нижчої точки

Росія за обсягом авторинку серед країн Європи за підсумками 2016 року опустилася на п’яте місце з четвертого.

Продажі легкових і легких комерційних автомобілів на російському ринку в 2016 році впали на 11% в порівнянні з 2015 роком і склали 1,42 млн. авто. Такі дані оприлюднила Асоціація європейського бізнесу (АЄБ).

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

За даними Асоціації, автомобільний бренд Lada продовжує залишатися лідером ринку, незважаючи на незначне падіння продажів на 1% (до 266,296 тис. машин). За ним слідують Hyundai (зниження продажів на 10% – до 145,254 тис. штук), Renault (зниження на 3% – до 117,23 тис.), KIA (зниження на 9% – до 149,567 тис.), Toyota (зниження на 4% – до 94,568 тис.).

Найбільш продаваною машиною за 2016 рік у Росії стала Hyundai Solaris (зниження продажів на 22% – до 90,38 тис. одиниць), на другому місці – Lada Granta (зростання на 37% – до 87,726 тис. автомобілів), KIA Rio (зниження на 10% – до 87,662 тис.), Lada Vesta (зростання в 19,8 разу – до 55,174 тис.). Замикає п’ятірку лідерів Volkswagen Polo (зростання продажів на 5% – до 47,702 тис. автомобілів).

Як зазначив на прес-конференції голова Комітету автовиробників АЄБ Йорг Шрайбер, після чотирирічного падіння продажів (з 2012 року) російський авторинок досяг нижчої точки, і негативна динаміка сповільнилася.

За прогнозами АЄБ, в 2017 році у ринку є потенціал “закінчити чотирирічний період падіння та повернутися до помірного зростання”. Зокрема, очікується зростання продажів автомобілів на 4% – до 1,48 млн одиниць.

Для досягнення позитивної динаміки російського авторинку головними напрямками діяльності в 2017 році АЄБ вважає продовження державної підтримки, зокрема, програм з утилізації, trade-in, лізингу та субсидування автокредитів.

За матеріалами: ТАСС

Back to top button