
За рахунок отриманих субсидій автозаводи планують компенсувати витрати на інженерні напрацювання, повідомляють «Известия». Зокрема, кошти підуть на створення версій вітчизняних автомобілів з правим кермом, двигунів, що відповідають нормам «Євро-6», на поліпшення пасивної безпеки тощо.
Поки що уряд офіційно не опублікував порядок розподілу коштів. Однак, як зазначає видання, більшою мірою субсидії дістануться АвтоВАЗу, КамАЗу, Групі ГАЗ і УАЗу, ніж іноземним автовиробникам, які локалізували виробництво в Росії.
УАЗ за бюджетні гроші підготує версії своїх позашляховиків з правим кермом для ПАР, Індії та Індонезії. АвтоВАЗ, щоб продавати легкові автомобілі на території Євросоюзу, вже встановив на свої машини датчики тиску в шинах, а екологічний клас двигунів довів до норм «Євро-6».
ГАЗ планує вивести «Газель Next» з правим кермом, яка також може стати об’єктом компенсації, а КамАЗ думає підготувати лінійку моторів «Євро-6», якщо країни, куди поставляються російські вантажівки, перейдуть на більш жорсткі еконорми.