
Ромб є символом бренду Renault з 1925 року, і відмовлятися від нього було б занадто радикальною ідеєю. Тому форма логотипу залишилася колишньою, але зображують фігуру інакше.
Новий логотип був вперше продемонстрований в рамках презентації стратегії «Ренолюція» (Renaulution). Першою моделлю з новою емблемою на радіаторних гратах став Renault 5 Prototype. Потім логотип поступово впроваджувався в життя, компанія збирала відгуки аудиторії та, отримавши досить позитивних оцінок, офіційно затвердила емблему.
«Наш ромб – один з найбільш впізнаваних символів в світі і в світі автомобілів. Це проста геометрична фігура з яскравою індивідуальністю. Перед нами стояло завдання оновити її, надавши нового змісту і сучасні цінності, з якими наш бренд стане рухатися в майбутнє», – заявив Жиль Відаль, директор по дизайну Renault.
За історію свого існування Renault кілька разів змінювала фірмовий стиль. Однак одна річ завжди залишалася незмінною з 1925 року – логотип у формі ромба, що став символом бренду.
Ця геометрична фігура привернула увагу засновника компанії Луї Рено завдяки кутам, які відповідали формам капотів того часу. З тих пір дизайн логотипу Renault змінювався вісім разів, а нова версія стала дев’ятою.
За словами Відаля, попередня версія емблеми Renault, створена в 1992 році і оновлена в 2015 році, почала застарівати. Новий варіант розроблявся з 2019 року. «Логотип повинен був відповідати завданням, які стоять перед сучасним глобальним брендом, і відображати його різнобічний характер, в тому числі в цифровому світі», – зазначив дизайнер, додавши, що нова емблема сучасніше і яскравіше колишньої.
Новий логотип впроваджуватимуть в модельний ряд поступово. На все машинах бренду новий ромб з’явиться до 2024 року.