
PSA зафіксувала 31-процентне збільшення продажів в своєму регіоні, де частка ринку за рік підскочила на 3,8 пункту до 17,1 відсотка після того, як введення з 1 вересня більш жорстких нових тестів на викиди змусило конкурентів призупинити роботу ключових моделей.
Поки Volkswagen, Renault та інші компанії зіткнулися з невідповідностями з новими стандартами всесвітнього узгодженого випробування транспортних засобів малої вантажопідйомності (WLTP), PSA своєчасно пройшла сертифікацію своїх транспортних засобів.
Група в повній мірі скористалася новим етапом впровадження стандарту WLTP, щоб отримати конкурентну перевагу, йдеться в повідомленні PSA.
За винятком бізнесу Opel-Vauxhall, придбаного у General Motors в 2017 році, продажі PSA в Європі виросли на 5 відсотків – випередивши слабке зростання ринку – але впали на 12 відсотків в світі до 2,84 мільйона євро.
У Китаї, де PSA щосили намагається повернути назад стійкий спад продажів, групові поставки впали на 32 відсотки до 262 583 автомобілів в 2018 році.
Джерело: marketscreener.com