Світ

Презентація електрокара JAC Sihao E10X на автосалоні в Гуанчжоу

Про те, що JAC співпрацює з Volkswagen, відомо давно. А ось що у цих двох виробників є спільний бренд, причому вже пару років, до цих пір знають не всі. Це Sihao, або Sol. Перше слово в перекладі з китайського можна перевести як «бажання бути яскравим». А друге – конкретизує суб’єкт, означаючи – чомусь по-іспанськи – «сонце». Втім, можливо, це якийсь реверанс в сторону Латинської Америки – ласого для будь-яких китайських виробників шматка глобального ринку.

Презентація електрокара JAC Sihao E10X на автосалоні в Гуанчжоу

Поки під брендом Sihao виходять, в основному, ті ж JAC, тільки перелицьовані. Наприклад, в Пекіні у вересні показали кросовер X8 з новим шильдиком. А на автосалон в Гуанчжоу компанія привезла електричний сітікар JAC E10X, створений на базі JAC iEV6E. Маленька машина – її розміри 3775 x 1685 x 1570 мм, колісна база 2390 мм – привернула увагу не тільки яскравим кольором, але і яскравим дизайном. Нам, наприклад, сподобалися темні вставки на кузові, що контрастують із закритими гратами радіатора і широким бампером. Ззаду завдяки такому елементу модель виглядає візуально крупніше. Ну і дизайн салону, хоч і виконаний в дусі мінімалізму, обов’язково приверне молодіжну аудиторію. Тут є майданчик для бездротової зарядки смартфона, дворівневий тунель, екрани для приборки і медіасистеми. Доступні круїз-контроль і кліматична установка.

Презентація електрокара JAC Sihao E10X на автосалоні в Гуанчжоу

Оснастять новинку синхронним двигуном з постійними магнітами. Максимальна потужність – 61,2 к.с., крутний момент – до 150 Нм. Батареї ємністю близько 34,9 кВтг вистачить на 300 км шляху. Ну і головне – все це буде коштувати в районі 50-80 тисяч юанів. Тобто, від 580 до 930 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Це трохи дорожче, ніж iEV6E.

Back to top button