Новини

Porsche збільшив прибуток незважаючи на кризу

Незважаючи на світову кризу, викликану пандемією коронавіруса, операційний результат компанії Porsche за перші три квартали 2020 року досяг 2,0 мільярда євро.

При обороті 19,4 мільярда євро показник рентабельності автомобілебудівної компанії за минулі дев’ять місяців склав 10,4 відсотка. Хоча в порівнянні з минулим роком операційний результат знизився на 28 відсотків, Лутц Мешке, заступник голови правління і відповідальний за фінанси і IT компанії Porsche AG, виявився задоволений показниками.

«Ми у виграші від того, що невід’ємною частиною нашої філософії є ​​постійна оптимізація всіх процесів. Завдяки підвищеній ефективності компанія Porsche змогла досягти двозначної рентабельності, незважаючи на напружену ситуацію в автомобільній промисловості», – підкреслює Мешке.

Голова правління Porsche AG Олівер Блуме в якості ще одного чинника, що сприяє успіху, називає переконливу продуктову політику. За перші дев’ять місяців було продано 25 400 “дев’ятсот одинадцятих”, це на 1 відсоток більше, ніж в минулому році. Електроспорткар Porsche Taycan вийшов на ринок у вересні 2019 року. У період з січня по вересень клієнтам було передано майже 11 000 примірників Taycan.

З початку року обсяг продажів автомобілів Porsche по всьому світу сягнуло 191 547 примірників – на 5 відсотків менше, ніж в 2019 році. Таким чином, компанії Porsche вдалося обмежитися лише незначним зниженням продажів в порівнянні з рештою ринку. Позитивну роль тут зіграв в першу чергу китайський ринок, який швидко відновився після карантину. З січня по вересень в Китаї було продано 62 823 автомобіля, що становить майже третину від загального обсягу продажів компанії Porsche. Попит на інших ринках теж помітно зростає.

Незважаючи на загальну напруженість на ринку, компанія Porsche продовжує свої цілеспрямовані інвестиції в цифровізацію і електрифікацію. У наступні п’ять років в нові технології буде інвестовано 15 мільярдів євро. «Ці витрати хоча і знижують наш поточний результат, але тим самим ми забезпечуємо майбутнє компанії в довгостроковій перспективі, а також робочі місця», – підкреслює Лутц Мешке. Крім несприятливої ​​ринкової кон’юнктури, свій негативний вплив на поточний результат надали також зміни курсів валют. Тим не менш, компанія не відмовляється від своєї стратегічної мети – рентабельності в розмірі 15 відсотків, зазначає Мешке «У 2020 році це нереально через наслідки пандемії коронавіруса, але завдяки нашому довгостроковому стратегічному підходу ми впевнені, що в кінці року ми досягнемо двозначної рентабельності».

Back to top button