Моделі

Плюси і мінуси Geely Atlas Pro. Що показали відгуки перших власників

В Китаї цій моделі скоро виповниться 2 роки, і жителі Піднебесної встигли добре з нею познайомитися. Ми вивчили відгуки реальних власників і зібрали в одному тексті основні плюси і мінуси Geely Atlas Pro.

1. Екстер’єр і інтер’єр

Звичайно ж, зовнішній вигляд Atlas Pro збирає найбільшу кількість компліментів. У багатьох відгуках китайці стверджували, що саме екстер’єр та інтер’єр кросовера стали вирішальними факторами при виборі автомобіля. Якщо про дизайн звичайного Atlas можна було сказати, що він непоганий, але нічого більше, то ось його Pro-версія обзавелася харизмою і цікавими лініями.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

У салоні ситуація також змінилася в кращу сторону. Центральну консоль тепер прикрашає екран, знайомий нам по Geely Tugella, який китайці хвалять за чіткість зображення і чуйність. Завдяки люка в даху в салоні дуже світло, створюється відчуття простору. До слова, розміри скління – 1180х700 мм, але люк відкривається тільки на 520 мм. Крім того, як відзначають власники Atlas Pro в Китаї – якість матеріалів обробки салону непогане. Запах пластика в новому автомобілі практично відсутня.

2. Динаміка

Динаміка – один з найбільш часто званих плюсів Geely Atlas Pro в Китаї. З будь-яким з двох доступних моторів автомобіль при натисканні на педаль газу швидко відгукується і набирає необхідну швидкість. А підвіска не тільки забезпечує кросовер хорошою керованістю, але і гасить зайві вібрації.

До слова, в Китаї Geely Atlas Pro оснащується двома моторами: турбочетвіркою JLE-4G18TDC на 1,8 літра, 184 к.с. і 300 Нм, а також турботройкой JLH-3G15TD на 1,5 літра, 177 к.с. і 255 Нм. Що стосується першого мотора – він дуже схожий на JLE-4G18TD, який стоїть під капотом у звичайного Atlas. Однак крутний момент двигуна у версії Pro вище на 15 Нм. Другий агрегат знаком нам по Geely Coolray.

Але двигун – це тільки половина справи. Atlas Pro оснащується двома коробками передач – 6-ступінчастим “автоматом” від фірми Aisin і 7-швидкісним “роботом” з двома зчепленнями, розробленим Geely. Традиційний гідротрансформатор встановлюється лише на переднеприводную версію з мотором 1.5, а інші модифікації оснащуються роботизованою коробкою.

Плюси і мінуси Geely Atlas Pro. Що показали відгуки перших власників

Говорячи про сухі цифри, розгін Atlas Pro до 100 км / год на моноприводной версії з 1.5 з «автоматом» склав 10,1 секунди. Повнопривідна з тим же мотором і «роботом» дісталася до наміченої швидкості за 9,7 секунди. А передньопривідна з мотором 1.8 і роботизованою коробкою стала рекордсменом з результатом 9,1 секунди.

На тестах керованість Atlas Pro підтвердила свої вражаючі результати. «Лосиний» тест (випробування по об’їзду перешкод) кросовер з переднім приводом і мотором 1.8 подолав на швидкості 72 км / год. У повнопривідного автомобіля з мотором 1.5 результат вийшов не набагато гірше – приблизно 71 км / год.

3. Витрата палива

Витрата бензину Geely Atlas Pro невисокий. На передньопривідною версії кросовера 1.5 у китайців в середньому йде 8,5 літра на 100 км. З повним приводом споживання палива приблизно таке ж, багато в чому за рахунок гібридної системи. Мотор 1.8, який стоїть тільки на моноприводних машинах, витрачає 9,5 літра на 100 км. При цьому власники відзначають, що на початку володіння машиною витрата був вище, а потім знижувався. Також перевага кросовера – можливість заправки бензином АІ-92.

Плюси і мінуси Geely Atlas Pro. Що показали відгуки перших власників

4. Опції

Geely Atlas Pro має дуже багатим оснащенням. Можна відзначити камеру кругового огляду, передні і задні парктроніки, адаптивний круїз-контроль, автоматичні регулювання сидінь переднього ряду і так далі. Цікаво, що згадане вище скління даху є у всіх комплектаціях.

5. Прохідність

У Geely Atlas Pro є тільки одна повнопривідна версія – з мотором 1.5, в якому реалізована технологія mild-hybrid з ремінним стартером-генератором на 48 В. У даному виконанні кросовер добре показує себе поза дороги, багато в чому завдяки електронним асистентам. На одному з відео помітно, як під час діагонального вивішування колесо, яке не має зчеплення з поверхнею, завмерло і не провертається. Це означає, що машина ефективно розподіляє крутний момент. Таким чином, Atlas Pro показує, що Off-road – це територія не тільки «хардкорних» позашляховиків.

Плюси і мінуси Geely Atlas Pro. Що показали відгуки перших власників

Плюси Geely Atlas Pro дуже вагомі, однак давайте перерахуємо і мінуси, про які говорять реальні власники.

1. Комфорт

Відразу ж підкреслимо: в цілому комфорт Atlas Pro – скоріше перевага. А скаржаться китайці тільки на деякі його складові: шумоізоляцію, ергономіку сидінь і комфорт на задньому ряду. У салоні кросовера досить шумно, а у сидінь першого ряду є яскраво виражена бічна підтримка, але немає поперекового упору, через що спина починає втомлюватися. Що стосується заднього ряду – він не зовсім зручний для дорослих. Максимальна відстань між підставою спинки сидіння і розташуванням ніг у Atlas Pro – 830 мм. Для порівняння: у Volkswagen Tiguan – 910 мм. І це при тому, що колісна база Atlas довше, ніж у Tiguan, на 66 мм.

2. Багажник

Багато власників відзначали, що багажник – одне з найслабших місць Geely Atlas Pro. Простору тут мало, воно не продумане, а складений другий ряд не утворює рівної підлоги. Говорячи про цифри, обсяг багажника Atlas Pro становить 380 літрів. В принципі, багажне відділення автомобіля приблизно таке ж, як і в звичайному Geely Atlas. А серед мінусів можна виділити і перевага – під фальшпідлогою лежить докатка.

3. Гальмівна система

Власники повнопривідних версій Atlas Pro в Китаї відзначали, що гальмування на кросовері досить дивне, і до нього важко звикнути. Багато в чому це можна пояснити тим, що повнопривідна версія важче, ніж передньопривідний 1.8 на 60 кг і чим передньопривідний 1.5 – на 135 кг. Повна зупинка з 100 км / год до 0 у Atlas Pro з мотором 1.8 займає 37 метрів – це справжній «золотий стандарт». Однак повнопривідна версія Atlas Pro гальмує за 38,24 метра.

4. Витривалість на бездоріжжі

У Китаї відзначають, що мотор 1.5 непогано тягне за дороги, в чому йому допомагає гібридна система, однак іноді його все ж не вистачає. До того ж роботизована коробка передач може «душити» мотор або зовсім перегріватися на бездоріжжі. З плюсів можна відзначити, що машина попереджає про перегрів коробки і не дає її «угробити». Також за межами дороги Atlas Pro стикається з черговою перешкодою – малими кутами в’їзду і з’їзду. Кут в’їзду Pro-версії кросовера складає 21,8 градуса, що менше, ніж у звичайного Atlas на 2,7 градуса. Здавалося б, невелика різниця, але на бездоріжжі стає страшно щось зачепити.

Плюси і мінуси Geely Atlas Pro. Що показали відгуки перших власників

5. Короткий інтервал ТО

У Китаї інтервал ТО на Atlas Pro коротше, ніж у звичайній версії кросовера Geely і становить 7 500 км. Китайці скаржаться, що з таким коротким інтервалом на ТО йде більше грошей, ніж хотілося б. При цьому в Піднебесній технічне обслуговування недороге, і ціна всіх ТО на момент проходження машиною 60 000 км складає 5 342 юаня.

Back to top button