ДайджестСвіт

Плани Apollo та унікальний Ferrari – Новини автомобільного ринку за тиждень

Перспективи Apollo

Виробника гіперкарів Apollo Automobil чекають на великі зміни. Йдеться про перехід на електромобілі. Хоча станеться це не відразу, вже відкрито підрозділ Apollo EV у Китаї та технічний центр у німецькому Вольфсбурзі. Свої перспективні розробки компанія представила на виставці China International Import Expo у Шанхаї, серед них є навіть малогабаритні електричні човники для міст.

А найближча перспектива – це новий гіперкар Apollo Evo, який є еволюцією моделі IE та замінить її. Збережено повністю вуглепластиковий монокок, шасі з гоночними підвісками типу push-rod (з горизонтальними амортизаторами) та атмосферний V12, зроблений на основі двигуна Ferrari. Зате дизайн став ще ефектнішим і екстравагантним. На кузові тепер ще більше граней та лез. Передня діодна оптика зроблена у формі ікса, а ззаду встановлені великі стабілізатори-кілі з вбудованими ліхтарями. Характеристики ще не оголошені, натомість тираж уже відомий: як і Apollo IE, Apollo Evo буде випущено у десяти примірниках. Цілком готовий гіперкар покажуть наступного року.А потім компанія випускатиме електромобілі. Чотирьохдверний суперкар Apollo EVision S представлений у вигляді повнорозмірного макета, а кросовер EVision X засвічений у вигляді рендерів. Подробиць про ці машини поки немає, але вони матимуть 800-вольтову електросистему, яка вже розроблена материнським концерном Apollo FMG спільно з японською фірмою ROHM. Виробництво електромобілів має розпочатися ближче до 2025 року.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Плани Apollo та унікальний Ferrari - Новини автомобільного ринку за тиждень

Черговий ексклюзив від Ferrari

Підрозділ Ferrari Special Projects, створений для будівництва ексклюзивних автомобілів на індивідуальні замовлення, виявився надзвичайно затребуваним: черга з клієнтів розтягнулася вже на 5 років! Ще одна, вже тринадцята модель серії Special Projects – купе Ferrari BR20.

Ferrari не повідомляє, що зашифровано в індексі BR20, але ці символи, напевно, пов’язані із замовником, який побажав не афішувати свою особистість, але був глибоко залучений до проектування унікальної машини. За основу цього разу взято повнопривідний суперкар Ferrari GTC4Lusso, хоча виробництво цієї моделі було припинено ще торік. Замість тридверного кузова універсал з чотиримісним салоном створений оригінальний кузов купе з похилим дахом і двома посадковими місцями. Довга колісна база (2990 мм) збережена, а заднє звисання збільшено на 76 мм.

Плани Apollo та унікальний Ferrari - Новини автомобільного ринку за тиждень

Дизайн BR20 нібито натхненний моделями п’ятдесятих та шістдесятих років і, зокрема, Ferrari 410 SA та 500 Superfast. Наново спроектовані не тільки всі обтічники та кузовні панелі, а й світлотехніка. Наприклад, фари стали компактнішими і нижчими, а діодні смужки ходових вогнів – тоншими. 20-дюймові колісні диски та патрубки вихлопної системи тут теж «свої».

Передня частина салону відрізняється від GTC4Lusso лише оздобленням – використані коричнева шкіра та вуглепластик. А замість задніх сидінь обладнаний багажний відсік із майданчиком для поклажі та додатковим поперечним підсилювачем кузова.

Плани Apollo та унікальний Ferrari - Новини автомобільного ринку за тиждень

Атмосферний двигун V12 об’ємом 6,3 літра та повнопривідна трансмісія збережені, хоча характеристики виробник не уточнює. У вихідного GTC4Lusso двигун розвивав 690 к.с. і 697 Нм, розгін до «сотні» займав 3,4 секунди, а максимальна швидкість сягала 335 км/год.

Ціна ексклюзивного Ferrari, побудованого в єдиному екземплярі, не афішується, але йдеться про кілька мільйонів євро.

Back to top button