Моделі

Peugeot представив новий потужний Plug-In гібрид

Бренд Peugeot пишається тим, що представляє Новий PEUGEOT 308. Це гідний спадкоємець свого успішного попередника: хвиля популярності в європейському «С» – класі, понад 700 тис. проданих автомобілів, маса нагород – включаючи і престижний титул «Автомобіль року 2014». І ось – зустрічайте Новий PEUGEOT 308!

Надзвичайно спокусливий дизайн Нового PEUGEOT 308 відтепер прикрашений новим логотипом Бренду: це перша модель з новим «гербом» PEUGEOT.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Загальна оптимізація архітектури дозволила добитися збільшення внутрішнього простору, а також підкреслила індивідуальність і динамічність автомобіля.

Новий PEUGEOT 308 пропонує безліч інноваційних технологій: починаючи новим салоном PEUGEOT i-Cockpit® і закінчуючи i-Connect® Advanced – сучасною мультимедійною системою, яка дозволяє завжди бути в режимі «онлайн».

Новинка відрізняється підвищеною ефективністю, чого вдалося досягти завдяки доопрацьованій аеродинаміці і широкому вибору сучасних моторів: бензин, дизель, або навіть заряджає гібрид.

Peugeot представив новий потужний Plug-In гібрид

Нове обличчя Бренду PEUGEOT

Бренд PEUGEOT підкреслює свою індивідуальність за допомогою нового логотипу. І новинка PEUGEOT 308 – це перший автомобіль в лінійці Бренду, який отримав новий «герб» -логотипи. Ґрунтовний і потужний, що несе французькі «ноу-хау»: з новим логотипом сьогодні PEUGEOT відкриває і нову сторінку своєї історії. Наша мета – запропонувати нинішнім і майбутнім клієнтам продукт, який відповідає їх найвищим вимогам і запитам.

Модель PEUGEOT 308 є однією з основ, навколо якої будується ДНК Бренду PEUGEOT. Яскрава новинка – з її емоційним дизайном, гострими гранями, сміливими лініями корпусу – задає нові стандарти класу, виступаючи еталоном і зразком того, як повинен виглядати сучасний динамічний хетчбек європейської породи.

Новий PEUGEOT 308 зміцнює свої позиції в сегменті і змінює пропорції кузова: завдяки збільшенню колісної бази на 55 мм, дизайнери змогли створити більш витягнутий і динамічний силует, а конструктори – запропонувати більше місця для пасажирів. У той же час, зменшення висоти на 20 мм в поєднанні з округлим «носом» візуально подовжує капот, що візуально натякає на високу потужність.

Вперше автомобіль отримав новий логотип Бренду: Новий PEUGEOT 308 прикрашений новим «гербом» PEUGEOT. Помітне розташування нового «герба» PEUGEOT в центрі решітки радіатора додатково підкреслюється малюнком: логотип «сяє» і розносить промінчики світла.

При цьому новинка є справжнім прикладом еволюції дизайну і технологій. Наприклад, радар для систем допомоги при водінні ховається за новим логотипом: це стало можливим завдяки використанню нових матеріалів, які сумісні з радіолокаційними хвилями. Таким чином, логотип вдалося розмістити точно по центру решітки радіатора, а номерний знак перемістився трохи нижче.

У передніх фарах використовується світлодіодна технологія (LED) починаючи навіть з першого рівня комплектації. Витончені довгасті фари вносять свій помітний внесок в динамічний і індивідуальний вигляд Нового PEUGEOT 308. Оригінальні денні ходові вогні заходять усередину переднього бампера, але відтепер отримали невеликий вигин. Таким чином, «світлова підпис» новинки ідеально поєднується з поточним стилем PEUGEOT – і, в той же час, залишається впізнаваною з першого погляду.

У комплектаціях GT і GT Pack встановлено унікальну оптика – світлодіодні матричні фари, виконані за технологією PEUGEOT Matrix LED. Дані фари забезпечують більшу ефективність освітлення і безпеку руху.

Ззаду використовується технологія Full LED: світлодіодні ліхтарі виконані у вигляді трьох «пазурів», що створює фірмову «підпис світла».

Peugeot представив новий потужний Plug-In гібрид

Сучасна конструкція, висока ефективність

Новий PEUGEOT 308 побудований на основі нової генерації платформи EMP2 (Efficient Modular Platform 2), яка дозволяє створювати автомобілі з різними типами силових установок в межах однієї моделі/кузова. Для новинки запропоновані як традиційні ДВС-версії, так і електрифіковані модифікації. Наприклад, уже зі старту продажів, для Нового PEUGEOT 308 будуть доступні дві версії у вигляді гібрида (Plug-In Hybrid, з можливістю зарядки від розетки).

Платформа була доопрацьована: наприклад, з’явилися нові елементи конструкції, які забезпечують ще більшу ефективність руху і задоволення від водіння. А також – гарантують підвищення комфорту і безпеки.

Новий PEUGEOT 308 істотно змінився в розмірах і пропорціях – все для того, щоб заново встановити стандарти класу і голосно заявити про себе:

– довжина автомобіля досягає 4,36 м (+11 см до попередника);

– колісна база збільшується до 2,675 м (+55 мм) – більше простору для пасажирів;

– висота кузова тепер становить 1,44 м (-20 мм);

– лобове скло тепер більше нахилилося і трохи зрушено назад.

Об’єм багажного відсіку в стандартному варіанті становить 412 літрів (ніша об’ємом 28 літрів в підпіллі). При складанні заднього дивана, об’єм багажного відсіку збільшується до максимального значення в 1 323 літри.

Новий PEUGEOT 308 пропонується з колісними дисками розмірністю від 16 до 18 дюймів. А також – з висококласними шинами, які сприяють підвищенню ефективності в їзді, зниження опору коченню, поліпшенню зчеплення з дорогою. Все в повній відповідності з вимогами Бренда в питаннях еталонного поведінки автомобіля на дорозі.

Peugeot представив новий потужний Plug-In гібрид

Потужні Plug-In гібриди і широкий вибір моторів

Оскільки для Бренду слова «Power of Choice» – це не порожній звук, то для досвідчених пілотів і вимогливих клієнтів Новий PEUGEOT 308 пропонуватиме відразу два заряджають гібрида:

– HYBRID 225 e-EAT8 – привід на передні колеса, комбінація двигуна PureTech потужністю 180 к.с. (132 кВт) і електродвигуна потужністю 81 кВт, використання трансмісії e-EAT8, викиди CO₂ від 26 г / км, запас ходу на електротязі до 59 км (згідно WLTP, в процесі уточнення);

– HYBRID 180 e-EAT8 – привід на передні колеса, комбінація двигуна PureTech потужністю 150 к.с. (110 кВт) і електродвигуна потужністю 81 кВт, використання трансмісії e-EAT8, викиди CO₂ від 25 г / км, запас ходу на електротязі до 60 км (згідно WLTP, в процесі уточнення).

Також новинка буде доступна з традиційними двигунами внутрішнього згоряння, які повністю відповідають новим економічним стандартам Euro 6 (WLTP) і відрізняються низькими викидами CO₂ (від 117 г / км в залежності від мотора).

Новий PEUGEOT 308 зможе запропонувати покупцям вибір з гами бензинових турбо-моторів, які побудовані за схожою 3-циліндровій 1,2-літровій архітектурі. Уже на старті продажів для новинки будуть доступні наступні варіанти:

– PureTech 110 S & S BVM6 – двигун потужністю 110 к.с. в парі з 6-ст. МКПП;

– PureTech 130 S & S BVM6 – двигун потужністю 130 к.с. в парі з 6-ст. МКПП;

– PureTech 130 S & S EAT8 – двигун потужністю 130 к.с. в парі з 8-ст. АКПП.

Традиційно для PEUGEOT, покупцям також пропонуються економічні і надійні дизельні двигуни найсучаснішого покоління: оснащені турбіною, уприскуванням палива під високим тиском, SCR-фільтром для очищення вихлопних газів, системою «Стоп / Старт». Вже з моменту старту продажів для Нового PEUGEOT 308 будуть запропоновані наступні дизельні варіанти:

– BlueHdi 130 S & S BVM6 – турбодизель потужністю 130 к.с. в парі з 6-ст. МКПП;

– BlueHdi 130 S & S EAT8 – турбодизель потужністю 130 к.с. в парі з 8-ст.АКПП.

Peugeot представив новий потужний Plug-In гібрид

Високотехнологічні інновації та системи допомоги водієві

У салоні Нового PEUGEOT 308 вас зустрічають численні сучасні системи допомоги водієві, які відображають високотехнологічну суть моделі 308 і демонструють все «ноу-хау» Бренду.

Одним з кращих прикладів подібного є пакет Drive Assist 2.0 (буде доступний в кінці року), який робить ще один крок до автономного водіння. Даний пакет включає в себе адаптивний круїз-контроль, систему утримання в смузі руху, а також три нові функції:

напівавтоматичне перестроювання по рядах – система передбачає, що водій обжене автомобіль попереду і потім допоможе йому повернутися в свій ряд, працює на швидкості від 70 км/год до 180 км/год;

підтримання рекомендованої швидкості – система пропонує водієві підлаштувати свою швидкість руху (прискориться або сповільниться) відповідно до знаків швидкісних лімітів;

адаптація швидкості до крутизни повороту – система підбирає оптимальну швидкість для проходження повороту, працює на швидкості до 180 км / год.

Крім того, новинка готова здивувати обладнанням, яке раніше зустрічалося тільки в автомобілях вищого класу. Наприклад:

– радари далекого радіусу дії (75 метрів) для системи контролю «сліпих зон» дзеркал заднього виду;

– попередження про перехресний трафіку ззаду;

– камера заднього виду з 180-градусним кутом огляду і HD-розширенням;

– система допомоги при паркуванні з 360-градусним «круговим» оглядом і чотирма камерами (спереду, ззаду, справа, зліва);

– підігрів лобового скла по всій площі та підігрів рульового колеса;

– авто-перенастроювання дзеркал заднього виду при виборі передачі заднього ходу.

Звичайно, Новий PEUGEOT 308 пропонує максимально широкий спектр обладнання, систем, функцій, технологій, які перебувають на варті безпеки та комфорту в кожній поїздці:

– адаптивний круїз-контроль з функцією «Stop & Go» (для автомобілів з АКПП EAT8), який дозволяє підтримувати задану дистанцію до автомобіля попереду;

– адаптивний круїз-контроль з робочим діапазоном швидкостей від 30 км/год (для автомобілів з МКПП), який дозволяє підтримувати задану дистанцію до автомобіля попереду;

– система автоматичного екстреного гальмування АЕВ (Automatic Emergency Braking), яка розпізнає автомобілі, пішоходів, велосипедистів, працює вдень і вночі на швидкостях від 7 км/год до 140 км/год, а також може подавати сигнал-попередження;

– активний контроль рядності і попередження про ненавмисному перетині ліній розмітки ряду (з корекцією курсу в рамках свого ряду/смуги руху);- функция контроля внимания водителя, которая распознает усталость водителя путем анализа микро-движений рулевого колеса;

– автоматичне перемикання світла «дальній / ближній»;

– розширена система розпізнавання дорожніх знаків (обмеження швидкості, знак зупинки, односторонній рух, заборона обгону, кінець заборони на обгін, пр.);

– люк із шторкою проти сонця;

– штатна сигналізація з контролем обсягу і периметра навколо автомобіля;

– електричне гальмо стоянки з керуванням кнопкою (у всіх версіях).

Peugeot представив новий потужний Plug-In гібрид

Техно-стиль фірмового салону PEUGEOT i-Cockpit®

Концепція облаштування інтер’єру PEUGEOT i-Cockpit® – це вже частина ДНК Бренду. З кожним поколінням оригінальний фірмовий салон поліпшується і вдосконалюється. Новий PEUGEOT 308 є символом змін в питаннях ергономіки, якості, дизайну, технологій. У тому числі – завдяки новій інформаційно-розважальній мультимедійній системі PEUGEOT i-Connect®.

Салон PEUGEOT i-Cockpit® в Новому PEUGEOT 308 як і раніше виконаний за принципом «центрального місця для водія-пілота»: все побудовано навколо екрану, який задає оптимальну ергономіку посадки водія. Але це проявляється максимально акуратно, що пасажир не буде відчувати себе обділеним: наприклад, центральна консоль навмисно розгорнута і «відкрита» в бік пасажира. Бажання створити баланс між двома людьми спереду – це був один з пріоритетів при компонуванні і формуванні стилю інтер’єру.

Примітна арка центральній консолі переходить в спеціальний слот, де облаштована ніша з бездротовою зарядкою для смартфона. Інша частина центральної консолі спроектована так, щоб служити для розміщення речей і досягнення більшого комфорту в дорозі – адже тут знайшли собі місце:

– два підстаканники великого діаметра;

– два роз’єми USB Type-C (для зарядки і передачі даних);

– безліч ніш і відсіків для речей (до 34 літрів об’єму);

– зручний підлокітник.

Унікальний дизайн інтер’єру підкреслений різноманітністю оздоблювальних матеріалів і декору в салоні. Наприклад, світлодіодна «атмосферна» підсвічування (8 кольорів на вибір) висвітлює центральну консоль і дверні панелі. Останні, в свою чергу, мають покриття з тканини або алькантари, а також прикрашені алюмінієвим декором.

Мультимедіа i-Connect and i-Connect Advanced

Нова інформаційно-розважальна мультимедійна система PEUGEOT i-Connect об’єднує найкраще з двох світів – світу автомобілів та світу смартфонів. Все залежить лише від бажань власника. Навіть «власників»: адже дана система може зберігати до восьми профілів користувачів, що дуже зручно і ергономічно. Один дотик дисплея – і ось вже вибрані відповідні налаштування!

Функція інтеграції смартфонів і відображення їх інформації тепер бездротова. Крім того, за допомогою технології Bluetooth можна одночасно підключити два телефони.

Центральний 10-дюймовий сенсорний HD-дисплей простий в налаштуванні, пропонує багатовіконний режим і підтримку «віджетів» або ярликів. Плюс він дуже швидко відгукується на торкання – прям, як планшет або смартфон.

Мультимедійна система PEUGEOT i-Connect Advanced забезпечує максимальну ефективність і точність навігації, завдяки технології TomTom connected. В даному випадку, навігаційна карта може відображатися на всій площі 10-дюймового дисплея, що підвищує зручність використання. Також передбачена функція оновлення карти «по повітрю».

Команда «OK, PEUGEOT» підключає функцію голосового управління. Причому фрази можна вимовляти природним чином, ніби це діалог з людиною. Голосові команди дають можливість управляти запитами і різними функціями інформаційно-розважальної системи. У підсумку – все це просто зручно і безпечно у використанні.

Зручні і комфортабельні сидіння, якісний звук

Дизайн сидінь Нового PEUGEOT 308 розроблений так, щоб забезпечити максимальний комфорт – як візуальний комфорт від споглядання, так і комфорт посадки. Використані оздоблювальні матеріали підкреслюють новий клас автомобіля: високоякісна тканина, алькантара, еко-шкіра, і навіть натуральна шкіра Nappa.

На версії GT сидіння додатково прикрашені контрастною рядком кольору Adamite, яка візуально пов’язує їх воєдино з іншими елементами салону – панеллю приладів, дверними каратами, накладками на центральній консолі.

Важливо відзначити, що передні сидіння мають AGR-сертифікат схвалення (Aktion für Gesunder Rücken, Кампанія «За здорову спину»). Дані крісла відрізняються чудовою ергономікою і зручністю посадки, а також широкими діапазонами регулювань. Нарешті, передні сидіння можуть бути оснащені 10-позиційними електричними регулюваннями з двома налаштуваннями пам’яті.

На другому ряду сидінь пасажирів зустрічає відмінний простір: збільшена колісна база (+55 мм) безпосередньо підвищує комфорт посадки – задні пасажири будуть просто-таки насолоджуватися збільшеним простором для колін. Крім того, ззаду передбачено два роз’єми USB Type-C (починаючи з комплектації Allure), які можна використовувати і для зарядки смартфона, і для передачі даних.

Важливо відзначити, що задній диван може складатися в різних пропорціях (1/3-2/3), а в його центральній частині розташований підлокітник, що відкидається з парою підстаканників і власником для смартфона.

Ідеальну атмосферу салону доповнює ідеальне звучання висококласної аудіосистеми FOCAL® Premium Hi-Fi. Особливістю даної системи є 10 динаміків, які створені по ексклюзивними запатентованими технологіями:

– чотири високочастотних алюмінієвих динаміка-твітера з перевернутим куполом;

– чотири низькочастотних динаміка з мембраною (діафрагмою) Polyglass і кріпленням TMD (Tuned Mass Damper);

– один центральний динамік з мембраною (діафрагмою) Polyglass;

– один каплеподібний сабвуфер PowerFlower™.

Новий PEUGEOT 308 буде вироблятися у Франції, на заводі в м. Мюлуз (Mulhouse) і надійде в продаж на європейські ринки вже в другій половині 2021 року. Представництво Бренду в Україні працює над швидкою поставкою даного автомобіля в країну.

Back to top button