ДайджестЧитацький зал

Перші фото нового Range Rover, плани Xiaomi і майбутнє SsangYong

Новини автомобільного ринку за тиждень

Новий Range Rover: перші фото

У мережу потрапили фірмові фото нового Range Rover п’ятого покоління, світова прем’єра якого відбудеться 26 жовтня. Причому витік торкнувся як стандартного виконання кузова, так і подовженого. Судячи по знімках, загальний стиль і впізнавані пропорції люксового позашляховика від Land Rover залишаться незмінними.

Перші фото нового Range Rover, плани Xiaomi і майбутнє SsangYong

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

«Мова дизайну» при цьому буде більш прямолінійна. Із зовнішніх нововведень відзначимо висувні ручки дверей, як на Range Rover Velar і останньому Range Rover Evoque, а також завужені вертикальні задні ліхтарі, з’єднані широкою горизонтальною перемичкою – разом вони утворюють сплюснуту букву «П». Попередня інформація про техніку така: навіть базові версії будуть «м’якими» гібридами. Чи збережеться і повноцінний зарядний гібрид. 4- і 6-циліндрові двигуни – з сучасного сімейства Ingenium. А мотор V8 4.4 бітурбо, як очікується, буде поставляти BMW.

Перші фото нового Range Rover, плани Xiaomi і майбутнє SsangYong

Електромобілі Xiaomi: випуск з 2024 року

Китайська компанія Xiaomi, відома смартфонами та іншими гаджетами, повідомила, що почне серійне виробництво власних електромобілів в першій половині 2024 року. Відразу після цього оголошення акції компанії виросли більш ніж на 5%. Раніше глава Xiaomi Лей Цзюнь заявляв, що в автомобільний напрям планується інвестувати більше 10 млрд доларів за десять років.

За останні півроку команда Xiaomi провела понад 2 тис. зустрічей з потенційними партнерами і постачальниками, вже укладені десятки угод про співпрацю і сформований власний науково-технічний центр з 450 співробітників. А 1 вересня була заснована дочірня компанія Xiaomi Automobile Co., за управління якої відповідають 17 топ-менеджерів. Причому серед них немає жодного іноземця, а єдина людина з досвідом в автопромі – шеф-дизайнер.

Перші фото нового Range Rover, плани Xiaomi і майбутнє SsangYong

Першим електромобілем Xiaomi повинен стати седан, хоча плани ще можуть змінитися. Наприклад, від оприлюдненої навесні ідеї виробництва своїх машин на потужностях компанії Great Wall вже відмовилися. Замість цього Xiaomi починає будівництво власного заводу біля Пекіна. Також компанія інвестувала відразу в чотирьох виробників тягових батарей. Одним з ключових переваг майбутніх електрокарів розробники вважають повну інтеграцію в фірмову екосистему Mi, яка вже включає смартфони, планшети, елементи «розумного будинку» та інші гаджети.

SsangYong може бути придбаний Edison Motors

За повідомленнями південнокорейських ЗМІ, суд у справах про банкрутство в Сеулі рекомендував корейського виробника електричних автобусів і вантажівок Edison Motors в якості «кращого учасника торгів» з продажу збанкрутілої компанії SsangYong. Таким чином, очолюваний Edison Motors консорціум (включає інвестфонди KCGI і Keystone Capital, а також фірму Semisysco) став єдиним претендентом на покупку багатостраждального SsangYong. На нього претендували ще дві групи, однак EL B & T (EV Electrical Life Business and Technology) не змогла довести платоспроможність, а американська IndiEV відступила з інших причин. Меморандум про взаєморозуміння між нинішнім власником SsangYong, індійським концерном Mahindra (володіє 75% акцій марки) і Edison Motors повинен бути підписаний в кінці жовтня. Передбачувана сума угоди – 260 млн доларів.

Перші фото нового Range Rover, плани Xiaomi і майбутнє SsangYong

Закономірно, що Edison Motors планує підтримати плани SsangYong по переходу на електротягу. Завод в Пхентхек збираються продати, а на його місці створити «EV-фабрику». Електрокроссовер Korando e-Motion з листопада буде продаватися у Великобританії і Нідерландах, про що повідомляє преса цих країн. А в більш віддаленій перспективі Edison обіцяє зробити з SsangYong «аналог Apple в індустрії електрокарів» і «обігнати Tesla». Для цього вже запатентовані майбутні прототипи Smart S, Smart X, Smart A і Smart E, націлені проти Tesla Model S, Model X і Model 3. До 2025 року число електричних моделей має досягти двадцяти, а до 2030-го – тридцяти. Планований обсяг виробництва – 300 000 одиниць в рік.

Але спочатку потрібно виплатити за SsangYong від 800 млрд до 1 трлн вон. Банки, включаючи державний, готові надати кредити. З січня по серпень цього року продажі марки впали на 17%. Приблизно 4700 співробітників компанії погодилися на скорочення зарплати, припинення соціальних виплат до червня 2023 року і неоплачувані відпустки.

Back to top button