Моделі

«Пасхалки» у вигляді акул-логотипів – оригінальний культ інтер’єрів автомобілів Opel

Рюссельсхайм. Акули – як оригінальний «центр уваги» для автомобілів Opel: вони все частіше зустрічаються в блискавичних моделях. Стоп! Про що йде мова?!

Директор по дизайну Бренду Opel Карім Джордімайна (Karim Giordimaina) зазначає: «Все почалося 17 років тому – і сьогодні перетворилося на справжній культ для дизайнерів інтер’єрів автомобілів Opel».

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Ми говоримо про невеликі акули-логотипи у вигляді «пасхалок», які можна відшукати в салонах сучасних моделей Бренду. Наприклад, малюнки акул можна знайти в новому кросовері Opel Mokka та популярному хетчбеку Opel Corsa. Але це була довга подорож, перш ніж мініатюрні версії морського хижака влаштувалися в інтер’єрах автомобілів. Хоча цей зв’язок має під собою глибоку історичну спадщину, адже Бренд протягом десятиліть був схильний до морського світу.

У минулому під Брендом Opel випускалися справжні «вуличні крейсери» з морськими іменами-званнями – згадаємо Kadett, Admiral, Kapitän. Флагмани минулих років радували покупців своїм вивіреним дизайном, а їх назви навівали спогад про моря та океани. Ця морська тема залишилася з Брендом Opel на багато років, але з часом перейшла до назви морських мешканців. Так, в 1970 році Бренд Opel представив стильне спортивне купе Manta, назване на честь великого ската – стилізований логотип якого гордо розміщувався поруч з фірмовою блискавичною емблемою. Навіть сьогодні купе Opel Manta викликає бурю емоцій і приваблює чимало шанувальників. Тим більше, що в даний час автомобіль повернувся в якості екологічно чистого концепт-кара Opel Manta GSe ElektroMOD.

«Пасхалки» у вигляді акул-логотипів - оригінальний культ інтер'єрів автомобілів Opel
2020 Opel Grandland X Hybrid

Історія акули: як дитяча ідея стала культовою для Opel

Так звідки ж узялася ідея акули-логотипу в салоні автомобіля? Якось в неділю вже далекого 2004 року дизайнер Opel Дітмар Фінгер (Dietmar Finger) був удома і малював дизайн нової моделі Corsa. Точніше, він проектував неприваблива і звичайну зовнішню стінку кришки ящика рукавичок («бардачка»), яку, більшу частину часу, прикриває закрита пасажирська дверка. Коли бардачок відкритий, ця стінка повинна забезпечувати певний рівень міцності, для чого вона проектується з рядом поперечних виступів, такі ребра жорсткості на пластиковій поверхні. І ось дизайнеру слід спроектувати кришку з урахуванням цих самих виступів-ребер. Коли він був в процесі роботи, його син пройшов повз, глянув на малюнок і запитав: «Тату, а чому б тобі не намалювати акулу

Правда, а чому ні? Дітмар Фінгер подумав про себе і надав цим ребрах жорсткості форму акули. В результаті акула на кришці «бардачка» пішла у виробництво. З цього моменту почалася історія успіху «акули Opel»: народилася нова ідея і навіть нова традиція в проектуванні інтер’єрів автомобілів Бренду. Дизайнер Карім Джордімайна, який в той час відповідала за проектування інтер’єру Zafira, також сховала трьох маленьких акул в салоні цього багатофункціонального мінівена. Далі акули знайшли собі місце спочатку в Opel ADAM, потім в Opel Astra і, нарешті, у багатьох інших автомобілях: від Opel Crossland та Opel Grandland X – до Opel Insignia.

В результаті нове починання створило справжній внутрішньокорпоративний культ. З тих пір кожен головний дизайнер інтер’єрів Opel стежить за тим, щоб в кінці процесу розробки нового автомобіля десь в інтер’єрі була розміщена хоча б одна акула. Причому зазвичай цей секрет- «пасхалка» залишається нерозкритим до моменту дебюту нового автомобіля.

«Пасхалки» у вигляді акул-логотипів - оригінальний культ інтер'єрів автомобілів Opel
Karim Giordimaina, Opel Design

Далі буде: Акула обов’язково з’явиться в майбутніх моделях Opel

Для Каріма Джордімайни акула-логотип з роками стала важливою особливістю автомобілів Opel. Причому сьогодні ця відмінна деталь знаходить собі місце не тільки в бардачку.

Дизайнер зазначає: «Коли ми представляємо нові моделі, журналісти нас часто запитують – а де знаходяться акули? Я завжди рекомендую дизайнерам ховати акул в інтер’єрі нових автомобілів. Майстерно намальовані хижаки уособлюють те, що відрізняє Opel – пристрасть до наших автомобілів. Ми захоплені дизайном наших автомобілів і точністю в кожній деталі, ми творимо з посмішкою на обличчі. Це саме те, що ми хочемо, щоб відчували клієнти-покупці автомобілів Opel».

Акули будуть і далі з’являтися в майбутніх автомобілях Opel: іноді більш, іноді менш приховано. Залежно від моделі Opel, логотипи-акули можуть змінювати своє місце розташування і «глибину занурення» в інтер’єрі автомобіля, але вони обов’язково будуть!

Познайомтесь з актуальним модельним рядом Opel в Україні: серед цих автомобілів є моделі з акулами-логотипами в інтер’єрі! Повірте нам або перевірте особисто – у найближчого дилера Бренду.


Back to top button