
Оформлення передньої частини стало закритим, в стилі Chery Mǎyǐ. Трохи відкритий (на виставці його постійно відкривали) люк між фарами ховає відразу два зарядних порту (мабуть, для змінного і постійного струму).
Суббренд компанії Chery, Jetour, цієї осені показав друге покоління средньорозмірного кросовера X70 (щоб відрізняти від минулого, йому дали приставку Plus в назві). Здавалося б, займатися паралельно ще й «першим» X70 фірмі не з руки. Проте найцікавіший його варіант, чисто електричний X70S EV, удостоївся рестайлінгу. А результат марка представила на автошоу в Гуанчжоу.
Автомобіль отримав чорні колісні диски і перекроєний задній бампер з помітною чорною вставкою у формі трапеції.
Колишня варіація X70S EV красувалася великими гратами радіатора, який електрокару особливо і ні до чого. Тепер на його місці глуха стіна з мереживним декором, чорною смугою зверху і люком для зарядних роз’ємів по центру. Забавно, що материнська компанія Chery з електричним паркетником Tiggo Е провернула прямо протилежну операцію: замість оригінального «глухого» носа поставила грати, як у бензинової версії.
Виробник не розкрив поки параметрів рестайлінгового паркетника. Але китайські ЗМІ припускають, що тут нічого не зміниться. Швидше за все, електродвигун буде розвивати колишні 170 к.с. (300 Н • м). Батарея на 56 кВт • ч забезпечить паспортний запас ходу в 401 км (NEDC). Про другий варіант акумулятора (на 450 км) поки нічого не чутно. Дореформений електрокар коштує від 149 800 юанів з урахуванням субсидії. Оновлений, по ідеї, не повинен помітно подорожчати.
Було – стало.