Моделі

Паркетник Jetour X70S EV кардинально змінив зовнішність

Оформлення передньої частини стало закритим, в стилі Chery Mǎyǐ. Трохи відкритий (на виставці його постійно відкривали) люк між фарами ховає відразу два зарядних порту (мабуть, для змінного і постійного струму).

Суббренд компанії Chery, Jetour, цієї осені показав друге покоління средньорозмірного кросовера X70 (щоб відрізняти від минулого, йому дали приставку Plus в назві). Здавалося б, займатися паралельно ще й «першим» X70 фірмі не з руки. Проте найцікавіший його варіант, чисто електричний X70S EV, удостоївся рестайлінгу. А результат марка представила на автошоу в Гуанчжоу.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Паркетник Jetour X70S EV кардинально змінив зовнішність

Автомобіль отримав чорні колісні диски і перекроєний задній бампер з помітною чорною вставкою у формі трапеції.

Колишня варіація X70S EV красувалася великими гратами радіатора, який електрокару особливо і ні до чого. Тепер на його місці глуха стіна з мереживним декором, чорною смугою зверху і люком для зарядних роз’ємів по центру. Забавно, що материнська компанія Chery з електричним паркетником Tiggo Е провернула прямо протилежну операцію: замість оригінального «глухого» носа поставила грати, як у бензинової версії.

Паркетник Jetour X70S EV кардинально змінив зовнішність

Виробник не розкрив поки параметрів рестайлінгового паркетника. Але китайські ЗМІ припускають, що тут нічого не зміниться. Швидше за все, електродвигун буде розвивати колишні 170 к.с. (300 Н • м). Батарея на 56 кВт • ч забезпечить паспортний запас ходу в 401 км (NEDC). Про другий варіант акумулятора (на 450 км) поки нічого не чутно. Дореформений електрокар коштує від 149 800 юанів з урахуванням субсидії. Оновлений, по ідеї, не повинен помітно подорожчати.

Було – стало.

Паркетник Jetour X70S EV кардинально змінив зовнішність

Back to top button