Моделі

Оригінальний Jaguar С-type буде перезапущений

Оригінальну модель С-type 1953 випуску вперше піддали цифровому скануванню. Завдяки комп’ютерному моделюванню замовники можуть повною мірою скористатися можливістю персоналізації – прямо як з сучасними моделями марки типу купе F-type.

Зовсім недавно ми писали про спеціальний випуску реплік Jaguar C-type від стайні Ecurie Ecosse. Ті вирішили відзначити 70-річчя моделі сімома екземплярами – по одній копії на один історичний болід їх команди. Нагадаємо, що в марафонах Ле-Мана на цій моделі їм перемогти так і не вдалося, чого не скажеш про команду Jaguar. У 1951 році, прямо в рік дебюту, заводчани приїхали на перше місце. Той же результат був досягнутий в 1953-му, і саме цей тип родстера знайде продовження завдяки програмі Classic Continuation. Моделі Ягуара будуть наближені до автентичним «сі-Тайпеї» більше, ніж репліки Ecurie Ecosse.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Оригінальний Jaguar С-type буде перезапущений

Це буде перший випадок, коли британці продають новий С-type з дисковими гальмами. Подібними системами, розробленими за підтримки компанії Dunlop, починаючи з 1952 року, оснащувалися тільки гоночні Ягуари. На цивільних серіях спорткара використовували звичайні барабани.

Для відтворення спорткарів, відомих також під індексом XK120-C, інженери використовували оригінальні схеми і креслення. Кузовні панелі будуть виконані з алюмінію. Під капотом – копія агрегату 70-річної давності. Така рядна “шістка” 3.4, оснащена трьома карбюраторами Weber 40DC03, розвиває 223 к.с. і розганяє родстер з нуля до 100 км/год за вісім з невеликим секунд. Максимальну швидкість можна очікувати в районі 240 км/год. Маса не повинна сильно відрізнятися від оригінальних 965 кг. Гальма – дискові.

Оригінальний Jaguar С-type буде перезапущений

Для кузова запропоновано 12 оригінальних колірних схем, для інтер’єру – вісім. У списку опцій – фонові кола під номера і значки. Машини можна додатково обладнати ременями і дугою безпеки, схваленими FIA. Це дасть право брати участь в історичних гонках.

Автомобілі, які доповнять сім’ю Classic Continuation, будуть збиратися вручну на підприємстві Jaguar Land Rover Classic Works в Ковентрі. До кінця року відділення планує побудувати вісім подібних машин, які встануть в один ряд з раніше випущеними екземплярами. З 1951 по 1953 рік було зроблено всього 53 родстера, 43 з них виявилися в приватному володінні. Перші поставки клієнтам заплановані на 2022 рік. Тоді ж для новеньких «сі-Тайпеї» буде організовано спеціальний гоночне захід. Про ціни, як це водиться, не повідомляється.

Back to top button