НовиниСвіт

Оприлюднено рівень локалізації легкових авто виготовлених в Росії

Мінпромторг Росії підрахував рівень локалізації всіх моделей легкових автомобілів, які були зроблені на території федерації в 2020 році.

Ступінь локалізації означає частку комплектуючих і вузлів російського виробництва, а також технологічних операцій. У своїй методиці визначення локалізації виробництва Мінпромторг використовував систему балів.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Максимальна кількість балів, а саме 3280, набрали Lada Largus і Lada Granta. Далі слід Lada Niva Legend з 3260 балами. У список найбільш локалізованих моделей потрапила і Lada Vesta – 3200 балів.

Зазначено, що інші автовиробники використовують при випуску автомобілів значну кількість імпортних компонентів, тому ступінь їх локалізації нижче. Зокрема, УАЗ набрав всього 2216 балів, а Nissan – 1500 балів.

Європейські бренди вже не прагнуть збільшувати ступінь переробки на території РФ, тому що не бачать в цьому економічної ефективності.

Так в BMW вважають, що в майбутньому для західних преміальних брендів буде не так багато можливостей, що дозволяють інвестувати в локалізацію, залишаючись у плюсі.

Вартість локалізованих автомобілів через втрату різних субсидій з боку держави зростає, не покращує ситуацію і девальвація рубля.

Максимальний рівень локалізації, на який можуть піти в BMW, – це зварювання і фарбування кузовів, проте для вигідної роботи цього недостатньо.

«Щоб локалізація була вигідною, потрібен великий обсяг виробництва однієї моделі – 20-30 тис. на рік. А у нас всього за рік продано 42 тис. машин, причому зі всієї модельної лінійки», – пояснив ситуацію голова російського офісу BMW Штефан Тойхерт.

Back to top button