Новини

Opel випустив AR-фільтр для соцмереж Facebook і Instagram

Сучасній моделі - сучасні інструменти презентації. Додавайте AR-фільтр Opel Mokka на свої фото та відео

Рюссельсхайм. Новий Opel Mokka – символ сучасних і далекоглядних поглядів Бренду. Новий кросовер готовий вражати, дивувати, захоплювати. Спеціально для тих, кому не терпиться побачити новинку своїми очима ще до продажу, Бренд Opel розробив фільтр доповненої реальності для соціальних мереж Facebook та Instagram. Технології майбутнього вже в вашому смартфоні!

Фільтр доповненої реальності накладає об’ємне 3D-зображення нового Opel Mokka поверх реальних фотографій і відео користувача. Наприклад, кросовер можна розмістити на доріжці біля будинку, поруч з улюбленою кав’ярнею або «запаркувати» на будь-якій вулиці міста. Кожен бажаючий може поділитися отриманим результатом в соцмережах Facebook і Instagram, додавши хештеги #OpelMokka або #MokkaAR та згадавши Бренд @Opel.Ukraine. Завдяки цьому картинку можна легко знайти по пошуку слова «Mokka» у відповідних функціях фільтра.

Створіть свою власну історію з новим Opel Мокка

Усе що потрібно, щоб оживити Opel Mokka і проявити свою креативність, – це смартфон і вихід в соцмережі. Ви можете поставити віртуальний Mokka в будь-яке місце, сфотографуватися разом з ним або навіть зняти яскраву презентацію!

Фільтри доступні на двох платформах:

– Facebook Stories http://s.opel.com/FB_MokkaAR

– Instagram Stories http://s.opel.com/IG_MokkaAR

Для того, щоб скористатися фільтром:

  • оберіть соцмережу;
  • перейдіть, використовуючи смартфон або планшет, за відповідним посиланням, яке зазначено вище;
  • дотримуйтесь інструкцій;
  • ввсе! Можете занурюватися в світ доповненої реальності разом з Mokka.

Під час зйомки освітленість грає дуже велику роль – чим більше світла, тим краще якість картинки. Немає ніяких обмежень, де можна помістити автомобіль. Ви можете «припаркувати» Opel Mokka прямо перед собою – будь то ваша вулиця біля будинку або журнальний столик біля улюбленого дивана – а потім змінити розмір, повернути або нахилити віртуальний автомобіль. Досить торкнутися зображення, і перед вами відкриються необмежені можливості для творчості разом з Opel Mokka.

Opel випустив AR-фільтр для соцмереж Facebook і Instagram

Opel Mokka вривається в світ доповненої реальності

Бренд Opel в своїх соціальних мережах надає спеціальні навчальні посібники, ділиться призначеним для користувача контентом, а також показує надихаючі приклади зображень Opel Mokka від професійних фотографів. У процес також залучилися співробітники і дилери Бренда Opel, все більше і більше поширюючи цікаву активність по мережі.

Технічно доповнена реальність Opel Mokka заснована на технології Spark AR від соціальної мережі Facebook. Основне завдання розробників полягала в тому, щоб забезпечити правильну візуальну передачу автомобіля в фотографіях, розміщених на даній платформі. Завдяки особливій технічній адаптації, фільтр працює максимально плавно і на більшості смартфонів під управлінням iOS і Android.

Сам по собі компактний кросовер Opel Mokka привносить масу інновацій. Перш за все – нове фірмове «обличчя Бренду» Opel Vizor. Сюди ж – оновлена емблема-блискавка Opel Blitz, а також новий формат напису назви моделі – великими літерами по центру двері багажника. Крім того, новинка Opel Mokka першою отримає салон, виконаний за концепцією Pure Panel, з повністю цифровою інтуїтивно-зрозумілою передньою панеллю. І, нарешті, Opel Mokka – це перша модель Бренду, яка пропонується як електромобіль відразу зі старту продажів на ряду з широким вибором традиційних дизельних або бензинових версій.

Інноваційний і сучасний кросовер Opel Mokka вимагає інноваційних та сучасних методів просування, а саме – AR-фільтр.

Back to top button