Новини

Одягни на себе Солярис: нова акція Хюндай

Компанія передала відходи виробництва та утилізації дизайнерам, а ті пустили їх в справу.

Компанія Hyundai представила колекцію модного одягу і аксесуарів Re: Style 2020. Колекція непроста, вона належить до напрямку екологічного дизайну. Ідея у всього цього така: зараз в процесі утилізації переробляються багато матеріалів, особливо сталь і кольорові метали, але багато інших опиняються на смітнику – шкіра, скло, подушки безпеки.

Використовуючи все це, людство через етичне споживання і турботу про навколишнє середовище може наблизиться до екологічного способу життя та більш відповідального і економічно ефективному майбутньому.

Корейська марка не вперше пробує себе в такому амплуа – Re: Style 2020 розвиває ідею, народжені в колекції минулого року. Звичайно, автомобільна компанія створювала ці стильні речі не самостійно, а в колаборації з модними брендами. Завдання Hyundai, по суті, зводилася до передачі дизайнерам потрібних матеріалів – відходів виробництва та утилізації.

В результаті з’явилися намиста, браслети і чокери з ременів безпеки, скла, піноматеріалів (також використовувалося золото, бронза і перли), створені брендом Alighieri, комбінезон з переробленої джинсової тканини і шкіри (ELV Denim), промислові жилети з ременів і подушок безпеки (Public School і pushBUTTON), корсет з подушок безпеки (Richard Quinn), а також сумка з ременів безпеки і підлогових килимків (Rosie Assoulin). Речі будуть продаватися в дорогому лондонському універмазі Selfridges.

Back to top button