Моделі

Новий PEUGEOT 308 SW – нове «обличчя» Бренду, тепер і у вигляді універсалу

Зустрічайте новий універсал PEUGEOT 308 SW: оригінальний кузов, оригінальний дизайн, оригінальна конструкція. Новий PEUGEOT 308 SW демонструє привабливий і експресивний стиль, не забуваючи про феноменальну практичності і відмінний простор салону. Ефективні силові агрегати і сучасна платформа поєднуються з інноваційними системами допомоги водієві, які гарантують комфорт і безпеку в кожній поїздці.

Новий PEUGEOT 308 SW готовий повністю відповідати всім запитам вимогливих клієнтів – як в питаннях стильного дизайну або зручного салону, так і в вимогах наявності потужних і економічних моторів або передового оснащення.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Новий PEUGEOT 308 SW - нове «обличчя» Бренду, тепер і у вигляді універсалу

Новий універсал PEUGEOT 308 SW, аналогічно хетчбеку PEUGEOT 308, є носієм нового дизайну PEUGEOT і нового логотипу Бренду. Разом з тим, він виділяється не тільки привабливим і динамічним дизайном, але також масою важливих технічних відмінностей:

– завдяки нарощуванню довжини (4,64 м) і колісної бази (2,73 м), істотно виріс і внутрішній простір автомобіля – це особливо важливо для простору задніх пасажирів і збільшення багажника;

– висока ефективність новинки досягається завдяки ретельного опрацювання аеродинаміки (Сх = 0,277), використання передової платформи ЕМР2, установці найсучасніших двигунів (гібрида, бензинові або дизельні ДВЗ);

маса відсіків для зберігання дрібниць в салоні підвищує комфорт при щоденному використанні автомобіля – місце знайдеться для всіх речей водія і пасажирів;

задній диван розділений на три незалежні частини (в пропорції 40/20/40), які можна скласти з багажника за допомогою ручок-важелів – як приклад чудової модульности і можливостей трансформації салону;

– багажник оснащений 2-рівневою підлогою і дверима з електроприводом – все це значно підвищує практичність і простоту його використання;

– обсяг багажного відсіку досягає від 608 л до 1 634 л (при складанні задніх сидінь) – цього достатньо для будь-яких запитів фанатів активного відпочинку або практичних власників, яким потрібно перевозити великогабаритні речі.

Новий PEUGEOT 308 SW - нове «обличчя» Бренду, тепер і у вигляді універсалу

Універсал PEUGEOT 308 SW, аналогічно хетчбеку PEUGEOT 308, сьогодні демонструє найпередовіші, інноваційні, високотехнологічні напрацювання Бренду. І найкращим прикладом цього є нове покоління фірмового інтер’єру PEUGEOT i-Cockpit®, який став ще більш зручним і ергономічним, завдяки наступному:

– нове компактне кермо з функцією підігріву та органами управління додатковими настройками різних систем;

– цифрова об’ємна 3D приладова панель, побудована на основі 10-дюймового кольорового дисплея;

– інноваційний сенсорний 10-дюймовий HD-дисплей (мультимедійна система PEUGEOT i-Connect® Advanced), який є основою салону і дарує відчуття простоти управління, немов це сучасний смартфон;

новий блок i-toggle, який замінив традиційну панель клімат-контролю, кожну кнопку в блоці i-toggle можна налаштувати для виклику бажаної функції;

– можливість одночасного підключення відразу двох телефонів по протоколу Bluetooth, наявність до чотирьох роз’ємів USB Type-C в салоні автомобіля.

Новий PEUGEOT 308 SW - нове «обличчя» Бренду, тепер і у вигляді універсалу

Універсал отримає найсучасніші системи допомоги водієві, завдяки яким досягається можливість напівавтономного руху і підвищується безпека поїздок. Особливо варто відзначити пакет Drive Assist 2.0, який включає в себе адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go (при наявності АКПП серії ЕАТ8), функцію контролю рядності руху, а також три кардинально нові системи: напівавтоматичне перестроювання по рядах, підтримання рекомендованої швидкості, адаптація швидкості до крутизни повороту.

Новий PEUGEOT 308 SW вже зі старту продажів буде доступний в безлічі модифікацій, включаючи два потужних підзаряжуваних гібрида (HYBRID 225 і HYBRID 180), а також різні версії з традиційними двигунами внутрішнього згоряння: бензинові ДВЗ (110-130 к.с.) або дизельні ДВЗ (130 к.с.), в парі з МКПП або АКПП.

Новий PEUGEOT 308 SW: практичний, оригінальний, яскравий

Універсал PEUGEOT 308 SW – це, без сумніву, автомобіль з яскравою оригінальністю. Він чудово поєднує впізнаваний стиль Бренду, власні відмінні деталі, а також традиційно-високу функціональність, що вкрай важливо для універсала. Характерний динамічний і витончений дизайн новинки привертає увагу, він миттєво запам’ятовується. Але, в той же час, PEUGEOT 308 SW не забуває про практичність: він пропонує зручність при перевезенні великогабаритних речей і відмінний внутрішній простір. Останньому пункту особливо сприяє збільшення колісної бази на 55 мм, що гарантує відмінний запас місця для ніг задніх пасажирів, а дарує зміна загального силуету кузова.

Результат? Новий PEUGEOT 308 SW виглядає динамічним та зібраним, немов лев, разом з тим залишаючись просторим і практичним – справжній універсал!

У передніх фарах використовується світлодіодна технологія (LED) починаючи навіть з першого рівня комплектації. Витончені довгасті фари вносять свій помітний внесок в динамічний і індивідуальний вигляд Нового PEUGEOT 308 SW. Оригінальні денні ходові вогні загинаються до центру переднього бампера. Таким чином, «світловий підпис» новинки ідеально поєднується з поточним стилем PEUGEOT – і, в той же час, залишається впізнаваним з першого погляду.

При цьому, в комплектаціях GT і GT Pack встановлена унікальна оптика: світлодіодні матричні фари, виконані за технологією PEUGEOT Matrix LED. Дані фари забезпечують ще більшу ефективність освітлення і безпеку руху.

Ззаду також використовується технологія Full LED: світлодіодні ліхтарі виконані у вигляді трьох «пазурів», що створює фірмовий для PEUGEOT «світловий підпис».

Новий PEUGEOT 308 SW - нове «обличчя» Бренду, тепер і у вигляді універсалу

Продумана конструкція, чудова техніка

Новий PEUGEOT 308 SW побудований на основі збільшеної версії платформи EMP2 (Efficient Modular Platform 2), яка дозволяє створювати автомобілі з різними типами силових установок в межах однієї моделі/кузова. Для новинки запропоновані як традиційні ДВС-версії, так і електрифіковані модифікації. Наприклад, уже зі старту продажів, для Нового PEUGEOT 308 SW будуть доступні дві версії у вигляді гібрида (Plug-In Hybrid, з можливістю зарядки від розетки).

Платформа була доопрацьована. Наприклад, з’явилися нові елементи конструкції, які забезпечують ще більшу ефективність руху і задоволення від водіння. А також – обіцяють підвищення комфорту і безпеки в поїздці.

У порівнянні з хетчбеком PEUGEOT 308, універсал PEUGEOT 308 SW отримав збільшену колісну базу (+55 мм), яка в підсумку досягла вражаючої позначки 2,73 м – це гарантія відмінного простору для колін задніх пасажирів. Крім того, збільшення розміру кузова позитивно позначилося на обсязі багажника.

У підсумку новий універсал PEUGEOT 308 SW став довшим, ширшим, і нижчим щодо попередника:

– общая длина кузова составляет 4,64 м (+6 см);

– колія передніх / задніх коліс складає 1 559/1 553 мм (не змінилася);

– висота кузова становить 1,44 м (-20 мм);

– лобове скло зсунуто назад і сильніше нахилене.

Задній звіс універсала PEUGEOT 308 SW на 21 см довший, ніж у хетчбека PEUGEOT 308, завдяки чому вдалося досягти відразу двох цілей:

– відмінно збалансований загальний дизайн автомобіля, з оригінальним заднім бампером і кришкою багажника;

– суттєвої виріс корисний об’єм багажного відсіку – тепер 608 л (при 5-місному салоні, в залежності від версії автомобіля).

Розміри моделі PEUGEOT 308 SW ідеально відповідають очікуванням клієнтів від автомобіля з кузовом “універсал” даного класу. Разом з тим, новинка пропонує один з найбільш містких багажників на ринку. Причому 2-рівнева підлога багажного відсіку (для версій з двигунами внутрішнього згоряння) підвищує практичність використання і покращує модульність салону. Ніша з 2-рівневою підлогою розташована позаду другого ряду сидінь.

Нарешті, для того, щоб знизити рівень вібрацій і поліпшити звукоізоляцію, кузов отримав додаткові ізоляційні матеріали та підсилювачі. В результаті цього, новий універсал PEUGEOT 308 SW дарує масу задоволення від водіння – більше, ніж будь-коли раніше: ідеальне утримання дороги, високий рівень комфорту, відмінна маневреність (радіус розвороту 10,68 м).

Новинка PEUGEOT 308 SW – це справжній носій ДНК славного Бренду PEUGEOT!

Потужні гібриди типу PlugIn

Оскільки для Бренду слова «Power of Choice» – це не порожній звук, то для досвідчених пілотів і вимогливих клієнтів Новий PEUGEOT 308 SW буде пропонувати відразу два Plug-in гібрида:

– HYBRID 225 e-EAT8 – привід на передні колеса, комбінація двигуна PureTech потужністю 180 к.с. (132 кВт) і електродвигуна потужністю 81 кВт, використання трансмісії e-EAT8, викиди CO₂ від 26 г / км, запас ходу на електротязі до 59 км (згідно з правилами виміру WLTP);

– HYBRID 180 e-EAT8 – привід на передні колеса, комбінація двигуна PureTech потужністю 150 к.с. (110 кВт) і електродвигуна потужністю 81 кВт, використання трансмісії e-EAT8, викиди CO₂ від 25 г / км, запас ходу на електротязі до 60 км (згідно з правилами виміру WLTP).

Тяговий акумулятор типу «Літій-Іон» на 12,4 кВтг пропонує максимальну потужність до 102 кВт і можливість зарядки одним з декількох способів, який є найбільш підходящим для власника автомобіля:

– від зарядної станції типу Wall Box з максимальною силою струму до 32 А і потужністю до 7,4 кВт (при наявності опціонального вбудованого зарядного пристрою потужністю 7,4 кВт) – в даному випадку для повного заряду акумулятора потрібно 1 година 55 хвилин;

– від побутової розетки з максимальною силою струму до 16 А (при наявності стандартного вбудованого зарядного пристрою потужністю 3,7 кВт) – в даному випадку для повного заряду акумулятора потрібно 3 години 50 хвилин;

– від простої побутової розетки з максимальною силою струму до 8 А (при наявності стандартного вбудованого зарядного пристрою потужністю 3,7 кВт) – в даному випадку для повного заряду акумулятора потрібно 7 годині 5 хвилин.

Новий PEUGEOT 308 SW - нове «обличчя» Бренду, тепер і у вигляді універсалу

І широкий вибір традиційних моторів

Крім того, автомобіль доступний з широкою гамою двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), бензинових або дизельних, в парі з «механікою» або «автоматом». Всі двигуни відповідають найсучаснішим і жорстким екологічним стандартам Євро-6 (згідно з протоколом WLTP) і забезпечують рівень викидів вуглекислого газу СО2 від 115 г/км.

Новий PEUGEOT 308 SW зможе запропонувати покупцям вибір з гами бензинових турбо-моторів, які побудовані за схожою 3-циліндровою 1,2-літровою архітектурою. Уже на старті продажів для новинки будуть доступні наступні варіанти:

– PureTech 110 S&S BVM6 – двигун потужністю 110 к.с. в парі з 6-ст. МКПП;

– PureTech 130 S&S BVM6 – двигун потужністю 130 к.с. в парі з 6-ст. МКПП;

– PureTech 130 S&S EAT8 – двигун потужністю 130 к.с. в парі з 8-ст. АКПП.

Традиційно для PEUGEOT, покупцям також пропонуються економічні і надійні дизельні двигуни найсучаснішого покоління: оснащені турбіною, уприскуванням палива під високим тиском, SCR-фільтром для очищення вихлопних газів, системою «Стоп / Старт». Вже з моменту старту продажів для Нового PEUGEOT 308 SW будуть запропоновані наступні дизельні варіанти:

– BlueHdi 130 S&S BVM6 – турбодизель потужністю 130 к.с. в парі з 6-ст. МКПП;

– BlueHdi 130 S&S EAT8 – турбодизель потужністю 130 к.с. в парі з 8-ст. АКПП.

Водіння в стилі ТЕХНО: інноваційні системи допомоги водієві

Новинка PEUGEOT 308 SW пропонує численні сучасні системи допомоги водієві, які відображають високотехнологічну суть моделі 308 SW і демонструють усі «ноу-хау» Бренду PEUGEOT. Одним з кращих прикладів є пакет Drive Assist 2.0, який робить ще один крок до автономного водіння. Даний пакет включає в себе адаптивний круїз-контроль Adaptive Cruise Control, систему утримання в смузі руху Lane Keeping Assist, а також три нові функції:

напівавтоматичне перестроювання по рядах – система передбачає, що водій обжене автомобіля попереду і потім допоможе йому повернутися в свій ряд, працює на швидкості від 70 км/год до 180 км/год;

підтримання рекомендованої швидкості – система пропонує водієві підлаштувати свою швидкість руху (прискоритися або сповільнитися) відповідно до знаків швидкісних лімітів;

адаптація швидкості до крутизни повороту – система підбирає оптимальну швидкість для проходження повороту, працює на швидкості до 180 км/ч.

Крім того, новинка PEUGEOT 308 SW готова здивувати обладнанням, яке раніше зустрічалося тільки в автомобілях вищого класу. Наприклад:

– радари далекого радіусу дії (75 метрів) для системи контролю «сліпих зон» дзеркал заднього виду;

– попередження про перехресний трафік ззаду;

– камера заднього виду з 180-градусним кутом огляду і HD-дозволом;

– система допомоги при паркуванні з 360-градусним «круговим» оглядом і чотирма камерами (спереду, ззаду, справа, зліва);

– безключовий доступ в салон і запуск двигуна після натискання кнопки;

– підігрів лобового скла по всій площі та підігрів рульового колеса;

– авто-перенастроювання дзеркал заднього виду при виборі передачі заднього ходу.

Таким чином, Бренд PEUGEOT в вигляді моделі 308 SW вперше пропонує автомобіль- «універсал» з новим логотипом, новим дизайнерським стилем, новим характером. Новий «лев»-логотип зокрема і універсал PEUGEOT 308 SW в цілому служать чудовими прикладами втілення французької вишуканості і фірмових «ноу-хау» в даному класі автомобілів. Новинка створена в повній відповідності з бажаннями та очікуваннями клієнтів, а також відповідає високим стандартам Бренду. Таким чином, модель PEUGEOT 308 SW відкриває новий розділ в історії сімейних універсалів PEUGEOT, втіливши всі кращі напрацювання Бренду на сьогоднішній день.

Перші екземпляри Нового PEUGEOT 308 SW прибудуть до покупців вже в кінці 2021 року. Виробництво автомобіля буде налагоджено на заводі в місті Мюлуз (Mulhouse), Франція.

Back to top button