ДайджестСвіт

Новий логотип Volvo, старі назви Ford і «третя» Tundra

Новини автомобільного ринку за тиждень

Volvo: новий логотип

Volvo вирішила наслідувати загальну тенденцію переходу автовиробників з тривимірного логотипу на спрощену «плоску» версію з монохромного графікою. Загальний стиль емблеми Volvo не змінюється вже 90 років, і навіть шрифт залишається колишнім, але сам логотип тепер спрощений до межі. Центральна підкладка вперше скасована, і тепер напис «Volvo» висить у повітрі, а круглий обід став тоншим.

Новий логотип уже почав з’являтися на сайтах компанії і офіційних сторінках в соцмережах, але поки заміна проведена не на всіх онлайн-майданчиках. Наступними в черзі стоять дилерські центри, а на автомобілях Volvo така двомірна емблема з’явиться тільки в 2023 році.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Новий логотип Volvo, старі назви Ford і «третя» Tundra

Ford: старі назви нових моделей

Ford продовжить відродження старих назв своїх моделей. Тренд, заданий компакт-кросовером Puma і пікапом Maverick, буде продовжений.

Як розповів виданню Autocar шеф-дизайнер європейського підрозділу Ford Мурат Гюлер, компанія не планує битися в ретростиль і робити сучасні інтерпретації колишніх моделей. Замість ретродизайна в хід підуть ретроназви, які покликані сколихнути в умах покупців спогади про колишні моделі. Така стратегія повинна укріпити імідж бренду на ринку, хоча далеко не факт, що історичні назви дістануться машинам того ж класу та сегмента, що і раніше.

Найближчою новинкою Ford повинен стати компактний електромобіль на платформі концерну Volkswagen.

Toyota: нова Tundra

Toyota представила нове покоління повнорозмірних пікапів Tundra для ринку Північної Америки.

Пікап третьої генерації повністю розроблений в США силами інженерних центрів в Мічигані, Арізоні і Каліфорнії. Від колишньої вантажівки другого покоління, яка протрималася на конвеєрі 14 років, не залишилося нічого. До речі, ще три роки тому Toyota припинила випуск базових версій з короткою двухдверной кабіною, так що і в новій гамі є тільки пікапи з великими чотирьохдверними кабінами, націлені переважно на приватних клієнтів.

Новий логотип Volvo, старі назви Ford і «третя» Tundra

Як і раніше, є дві кабіни на вибір: стандартна Double Cab і збільшена CrewMax. У першому випадку Tundra може мати вантажний відсік довжиною 2,0 або 2,5 метра, а в другому – 1,7 або 2,0 метра. Кабіна і раніше сталева, а ось вантажний відсік тепер композитний – з алюмінієвими вставками-підсилювачами. Дизайн пікапа вирішене в новому стилі Technical muscle, який розроблений в каліфорнійській студії Toyota Calty.

Новий логотип Volvo, старі назви Ford і «третя» Tundra

Нова рама набагато жорсткіше колишньої: всі елементи мають коробчатий перетин, поперечки вдвічі товщі, ніж раніше. Починаючи з середньої комплектації Limited кабіна встановлена ​​на гідравлічних опорах замість базових «монолітних». Максимальна вантажопідйомність пікапа виросла на 11% (до 880 кг), а маса причепа на буксирі – на 17,6% (до 5,4 тонни).

Підвіска спроектована заново – підготовлений надзвичайно широкий набір варіантів шасі. Спереду залишилася типова для таких машин двухричажка, а задній нерозрізний міст тепер підвішений на пружинах замість колишніх ресор. По колу встановлені двотрубні амортизатори. За доплату можна замовити адаптивну підвіску або задню вісь з пневмобаллонамі, які дозволяють змінювати кліренс.

Пакет TRD Sport припускає занижену пружинну підвіску, а набір TRD Off-Road включає однотрубні амортизатори Bilstein, позашляхові режими їздовий електроніки, «що крадеться» круїз-контроль Crawl Control і блокування заднього диференціала. Нарешті, сама просунута версія TRD Pro – це збільшений на 28 мм дорожній просвіт, амортизатори Fox з виносними резервуарами, посилений передній стабілізатор, додатковий захист знизу і позашляхові шини.

Новий логотип Volvo, старі назви Ford і «третя» Tundra

Як і Land Cruiser 300, Tundra позбулася класичного V8, і тепер їй покладено той же бензиновий бітурбомотор V6 3.4. Він видає 394 к.с. і 649 Нм замість 386 к.с. і 544 Нм у колишньої «вісімки». А місце 6-ступеневої “автомата” зайняла нова 10-швидкісна коробка. Привід – задній або жорстко підключається повний із заниженою передачею.

Також Tundra обзавелася гібридною версією i-Force Max. Між бензиновим двигуном і «автоматом» вбудований електромотор, а для пересування на чистій електротязі врізаний фрикціон, від’єднують ДВЗ. Віддача гібридної системи – 443 к.с. і 790 Нм. Нікель-метал-гідридна тягова батарея встановлена ​​під заднім диваном (у звичайних бензинових версій там «багажник») і працює з напругою 288 вольт. Її ємність не названа, але в електрорежіме пікап може розганятися тільки до 29 км / год. Для буксирування причепів передбачений окремий пресет, в якому двигун внутрішнього згоряння буде працювати постійно.

Салон базової Tundra – зі стрілочними приладами і 8-дюймовим екраном системи мультимедіа. Але у дорогих версій тепер віртуальні прилади (12,3 дюйма) і великий, 14-дюймовий «телевізор» на передній панелі. Сама мультимедіа повністю нова, працює в п’ять разів швидше колишньої, має голосове управління (для активації потрібно вимовити фрази Hey, Hi, Hello або OK Toyota), функцію оновлення «по повітрю», а також передавачі Wi-Fi і 4G для підключення до десяти пристроїв.

Новий логотип Volvo, старі назви Ford і «третя» Tundra

Серед опцій є вентиляція передніх сидінь, обігрів керма, панорамний дах і багато іншого. Комплекс електронних асистентів Safety Sense 2.5 є вже «в базі»: він включає системи автоматичного гальмування (розпізнає пішоходів і велосипедистів) і утримання в смузі, а також адаптивний круїз-контроль.

Як і раніше, виробництвом пікапів Tundra буде займатися окремий завод в Техасі. Новинка вийде на північноамериканський ринок до кінця цього року.

Back to top button