Моделі

Нова Acura MDX дебютує як прототип

Acura офіційно повідомила, що модель MDX при переході в четверте покоління зазнала «найамбітніший редизайн» в стилі Precision Crafted Performance і тому «відкриє новий рівень дизайну, продуктивності, технологій і майстерності виготовлення». Кузов став довший, ширший, але нижче. Онлайн-дебют трьохрядний кросовера намічений на 14 жовтня, правда, це буде не серійний варіант, а прототип.

Тизер демонструє «чітко окреслену поясну лінію», світлодіодні фари Jewel Eye і ліхтарі Chicane. Компанія підкреслює, що MDX – найбільш продаваний автомобіль марки в Америці, чий тираж за останні два десятиліття перевищив мільйон одиниць і склав третину продажів бренду.

Віце-президент Акури Джон Ікеда назвав новий MDX «найважливішою модернізацією моделі в історії» бренду: «Взявши на себе роль флагмана, він виведе нас на нову територію». Раніше флагманськими в США вважалися спорткупе NSX і седан RLX.

Великий трьохрядний кросовер Acura MDX перебуває в третьому поколінні з 2014 року і, по ідеї, повинен був змінити його в 2019-му. Тепер дебют наступного «ем-ді-ікси» очікується до кінця 2020-го, хоча коронавірус може скасувати що завгодно. Тим часом з патентних малюнків на нас дивиться MDX, який, як і RDX, побудований на новій платформі (McPherson плюс многоричажка). Кузов теж новий, про що свідчить задерта у корми підвіконна лінія. Головна інтрига – відмінності в дизайні передка. Вони вказують чи на оспортівленную версію Type S, то чи на просунутий пакет A-Spec.

Нова Acura MDX дебютує як прототип
Зображення витекли в Мережу з Європейського патентного відомства EUIPO. Очікується, що новий паркетник буде трохи крупніше поточного: 4984 × тисячу дев’ятсот сімдесят чотири × 1712 мм, колісна база 2820.
Нова Acura MDX дебютує як прототип
Ніс «спортивної» Акури майже цілком перетворений в повітрозабірник, що вплинуло на структуру решітки та дизайн переднього бампера. Варіант з «закритим грилем» може бути гібридом
Нова Acura MDX дебютує як прототип
Роздвоєний випуск від виконання не залежить, але у «спортсмена» є дифузор. Профіль помітних відмінностей в оформленні не має, тому зауважимо, що в 2019-му американці купили 52 019 «ем-ді-іксів» (+507 штук) при цінах від $ 44 500.
Нова Acura MDX дебютує як прототип
«Концептуальні візуалізації», виявлені користувачами серед файлів медіацентру, показують повітрозабірники там, де в патенті стоять заглушки. Проте загальний стиль збігається.

Атмосферник V6 3.5 (294 к.с., 362 Н•м) навряд чи виживе, адже RDX проміняв цей мотор на турбочетвёрку 2.0 (276 к.с., 380 Н•м). Вона могла б стати для «ем-ді-ікси» базовим двигуном, але якою буде основним? Компанія Acura відповіла на це питання концептом Type S з новим мотором V6 3.0 Turbo, причому ексклюзивним для марки (Хонди його не отримають). Турбошестёрка розвиває більше 300 л.с. і зможе замінити атмосферного «колегу» в гібридній установці з трьома електромоторами. У десятіступенчатом «автоматі» і повному приводі SH-AWD сумнівів немає.

Тепер ясно, що базовий MDX буде задовольнятися бензинової турбочетвёркой 2.0 i-VTEC (276 к.с., 380 Н•м), отриманої від паркетника RDX разом з десятіступенчатим «автоматом» і повним приводом SH-AWD. Новий турбомотор V6 3.0 (360 к.с., 480 Н•м) від седана TLX Type S теж дістанеться «ем-ді-Іксу», але лише в 2022 році, коли світ побачить «заряджена» версія MDX Type S (підтверджено слайдом з презентації для дилерів).

Back to top button