
Nissan спростував повідомлення, поширені на цьому тижні, про те, що компанія скорочує прямі поставки і продажі моделей своїх авто в східних регіонах Європи і передає їх в мережу партнера по альянсу – Renault.
Представник Nissan Europe повідомив виданню Automotive Logistics, що інформація про те, що японський автовиробник передає Renault розподіл і виробництво автомобілів на деяких ринках, не відповідають дійсності.
Як відомо, альянс Renault-Nissan-Mitsubishi протягом останнього десятиліття поглиблював зв’язки в області проектування, виробництва і управління ланцюгами поставок, закупівель і людських ресурсів. Така взаємодія призвело до значної економії для Альянсу, і Nissan готовий продовжувати роботу зі своїми партнерами Renault і Mitsubishi, підкреслив представник автовиробника.
Nissan має намір продовжувати задовольняти попит на свої автомобілі у Європі, в тому числі у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії та Великобританії, а також на ринках Північної Європи, де зростає попит на електромобілі.
У вересні минулого року автовиробник відзначив ювілейний – десятий рік випуску своєї повністю електричної моделі Leaf. За цей час по всьому світу було продано понад півмільйона автомобілів цієї моделі. Leaf виробляється на заводах Nissan в Сандерленді (Великобританія), Канагава (Японія) та на заводі в Смирні (США).
А вже у наступному році компанія почне масові поставки з Японії до Європи повністю електричного позашляховика Ariya.
Представник Nissan Europe також відкинув твердження про те, що компанія закриває свій іспанський завод в Авілі, недалеко від Мадрида, на якому до 2019 року виготовлялись легкі вантажівки NT400 і NT500. Плани по переобладнанню заводу для виробництва запасних частин, про що було оголошено в минулому році, реалізуються згідно плану.
Виробництво автомобілів на заводі в Сандерленді в Великобританії буде продовжено, і автовиробник взяв на себе зобов’язання виготовляти на цьому заводі модель Qashqai наступного покоління. Майбутнє виробництва в Сандерленді стало більш надійним після підписання, в останню хвилину, торговельної угоди між Великобританією і Європейським союзом.
Також Nissan приділяє особливу увагу Китаю, США та Японії і ринкам в Африці, на Близькому Сході і в Індії. На цьому тижні Nissan заявив, що буде збільшувати виробництво на своєму індійському заводі в Ченнаї, щоб задовольнити зростаючий попит на свій позашляховик Magnite, виробництво якого почалося в минулому місяці.
Тим часом Renault концентрує увагу на Європі, а Mitsubishi націлена на Південно-Східну Азію і, ймовірно, повністю піде з європейських ринків, припинивши випуск нових моделей для цього регіону.