Моделі

Nio почав виробництво свого першого седана. Він крупніше Tesla

Стартап Nio оголосив про те, що представлений в січні седан ET7 пішов в серійне виробництво. Ця модель поповнить лінійку бренду, в якій поки тільки «паркетники» – флагманський ES8, ES6 і купеподібний EC6.

Екстер’єр Nio ET7 виконали в стандартному для марки стилі. Тут переважають плавні форми і вузька світлотехніка. Створюється стійке враження, що цей автомобіль всього лише втілення одного з кросоверів бренду в новому амплуа.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Nio почав виробництво свого першого седана. Він крупніше Tesla

Інтер’єр відповідає концепції «другої вітальні», яка повинна віддавати «витонченістю і затишним житловим простором». І зовсім не дивно, що в салоні переважають переважно теплі пастельні тони, а торпеда виконана в мінімалістичному вигляді, всіма силами намагаючись видати себе за домашні меблі. У центрі знаходиться 12,8-дюймовий сенсорний екран, який відповідає майже за всі функції в електромобілі. Крім того, прямо над ним розташований Nomi – перший в світі бортовий асистент зі штучним інтелектом.

Новинка оснащена комплексом новітніх технологій NAD (Nio Autonomous Driving), який включає 33 датчика по периметру машини. Вони дають «більш безпечний і розслабляючий досвід автономного водіння», стверджують в Nio.

Nio почав виробництво свого першого седана. Він крупніше Tesla

За розмірами ET7 більший за свого основного противника – Tesla Model S. Габарити 5 098 x 1 987 x 1 505 мм, колісна база – 3 060 мм. У початковому варіанті седан має електродвигун на передній осі, який видає 245 кінських сил. Топова версія отримала два мотора сумарною потужністю 653 к.с. (850 Нм). Розгін до сотні займає сміховинні для седана 3,9 секунди. Базова батарея на 70 кВт⋅год за застарілою методикою NEDC дозволяє проїхати близько 500 км. У середній специфікації вона має об’єм 100 кВт⋅год, який збільшує дальність ходу до 700 кілометрів. Але головною гордістю Nio став ультрасучасний акумулятор ємністю 150 кВт⋅год. Його запас розрахований на 1000 км!

Ціна на ET7, по раніше з поширеними даними, стартує з 448 000 юанів або з 378 000 юанів, якщо машину купувати без батареї, скориставшись сервісом BaaS. Топова версія ET7 буде коштувати 526 000 або 398 000 юанів з BaaS.

Back to top button