СвітЧитацький зал

Названі найдешевші нові автомобілі у світі

Автомобілі, які в даний час продаються в Індії, є найдешевшими у світі. Однак і там це зміниться, тому що держава запроваджує суворіші вимоги безпеки, пов’язані із встановленням додаткових систем. Найостаннішим прикладом є нова вимога, згідно з якою автомобілі, які продаються на індійському ринку, повинні мати не менше шести подушок безпеки. До цього часу їх доводилося оснащувати лише двома подушками безпеки незалежно від комплектації.

Довгий час масові моделі автомобілів для внутрішнього ринку Індії відрізнялися гранично простою комплектацією без сучасних систем безпеки, внаслідок чого вони не проходили краш-тести та були небезпечні, але дешеві. З 1 липня 2019 року в країні набула чинності вимога щодо обов’язкового оснащення нових автомобілів подушкою безпеки водія. А з 1 січня 2022 року таких пристроїв має бути не менше двох – крім «подушки» водія в машині має бути подушка безпеки для переднього пасажира. В даний час існує вимога збільшити кількість подушок безпеки до шести.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Чергове посилення вимог призведе до появи вже шести подушок безпеки – крім передніх «подушок» водія та пасажира знадобляться пара бічних та дві шторки безпеки. Про це заявив міністр доріг та транспорту Індії Нітін Гадкарі, якого цитує Autocar. Згідно з проектом постанови, схваленим міністерством, шість подушок безпеки стануть обов’язковими у всіх транспортних засобах, що перевозять до 8 пасажирів.

Названі найдешевші нові автомобілі у світі

Поки що це лише проект закону та терміни запуску нової вимоги не уточнюються. Проте індійські ЗМІ побоюються, що нововведення значно збільшить вартість бюджетних моделей автомобілів. За деякими оцінками, шість подушок безпеки додадуть до ціни до 50 000 рупій (близько 670 доларів) — істотне збільшення для найпростіших автомобілів вартістю 4–5 тисяч доларів. Крім того, в період з 2022 до 2023 року в Індії набудуть чинності нові ліміти викидів, що також вплине на остаточну ціну автомобілів.

При цьому експерти з безпеки автомобілів підтримали ініціативу влади Індії. Ось як прокоментував новину Девід Уорд, виконавчий президент Global NCAP: «Результати наших краш-тестів ясно показують, як подушки безпеки допомагають запобігти смертельним випадкам і серйозним травмам. Тож нові правила вітаються. Цей крок може допомогти автовиробникам отримати вищі бали в рейтингах Global NCAP Safercarsforindia з тестів на бічний удар.

Back to top button