Моделі

На ринок вийшов флагманський кросовер Geely. Модель виявилася доступнішою колишньої

Кросовер Geely Xingyue L (відомий під ім’ям КХ11) офіційно вийшов в продаж в Китаї 20 липня. Geely позиціонує новинку як флагман не тільки бренду, але і китайського авторинку в цілому.

Перш за все, Geely заявила про те, що Xingyue L стане частиною так званої «зіркової» лінійки бренда. До неї увійшли і дві інші машини, побудовані на основі модульної архітектури CMA – Tugella і Preface. При цьому саме КХ11 встане на чолі цієї лінійки.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Geely і раніше розповідала про численні особливості Xingyue L. Наприклад, про систему автономної парковки 5G-AVP 1km, яка дозволяє водієві паркувати машину віддалено з відстані в кілометр. Також функціонал системи включає в себе можливість повністю автономної їзди в 200 метрах від власника. Однак на цьому сюрпризи не закінчуються: в автомобілі є можливість співати караоке з мікрофоном, а бортовий асистент був озвучений маленькою дівчинкою. З останнім можна активно взаємодіяти, віддаючи команди по налаштуванню маршруту, музики, режимів їзди і так далі.

Під час презентації представники бренду робили акцент на комфорті – у тому числі звуковому. За їхньою інформацією, шумоізоляційний шар Geely Xingyue L досягає товщини в 90 мм, забезпечуючи прекрасний захист від сторонніх звуків. Така «шумка» дійсно зіграє на руку кросоверу Geely, адже аудіосистема в ряді його комплектацій представлена ​​10-ма динаміками Bose.

На ринок вийшов флагманський кросовер Geely. Модель виявилася доступнішою колишньої

Також «фішкою» КХ11 стане безпеку. Навіть самі базові комплектації оснащені подушками безпеки типу завіски, а в більш дорогих версіях флагманського кросовера Geely з’являються і функції активної безпеки. За їх роботу відповідає потужний 8-ядерний процесор, правда поступається за своїми характеристиками тієї ж Tesla. А ось що в Xingyue L обганяє компанію Ілона Маска – так це екран центральної консолі довжиною в 1 метр. З нього можна управляти 3-зонним клімат-контролем і безліччю інших додатків.

Двигун Geely Xingyue L так і залишився без альтернативи – він представлений 2-літровою турбочетвіркою. У парі з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач даний мотор видає 218 к.с. і 325 Нм – така зв’язка може бути тільки передньопривідною. Повний привід отримує більш витривала пара двигуна з 8-ступінчастим автоматом. Тут максимальна потужність зростає до 238 к.с., а надбавка моменту становить 25 Нм.

На ринок вийшов флагманський кросовер Geely. Модель виявилася доступнішою колишньої

Особлива увага прикута до цін на Geely Xingyue L. Справа в тому, що оформити попереднє замовлення на автомобіль можна було за ціною від 148 000 до 188 000 юанів. Тепер стартова ціна на кросовер починається ще нижче – з 137 200 юанів. Вартість «топової» версії КХ11 склала 185 200 юанів.

Нагадаємо також основні параметри Xingyue L. Розміри 4770 x 1895 x 1689 мм при колісній базі 2845 мм. Кросовер побудований на повнопривідній архітектурі CMA. Він також відрізняється і безпекою їзди. Xingyue L гальмує зі 100 км/год до 0 за 37 метрів і проходить «Лосиний тест» на швидкості 79 км/год.

Новинка виглядає дуже амбітно, однак чи стане вона справжнім флагманським SUV всього Китаю – покаже час.

Back to top button