Моделі

На Пекінському автосалоні дебютував задньопривідний кабріолет Lamborghini Huracan EVO

Загальний дизайн нового автомобіля в основному такий же, як і у повнопривідного Huracan EVO, але деталі були скориговані. Наприклад, передній бампер задньопривідної версії Huracan EVO з відкидним верхом такий же, як і у повнопривідної версії, але він більш ефективний. У той же час в новому автомобілі відсутній Y-подібний спойлер на передній стороні повнопривідної версії, а його нижній повітрозабірник більший.

Задня частина автомобіля дуже схожа на Performante за винятком спойлера і деяких незначних елементів дизайну таких, як дифузор або решітка. Також автомобіль отримає новий колір кузова Arancio Xanto і нові 20-дюймові диски Aesir, «взуті» в шини Pirelli P Zero.

На Пекінському автосалоні дебютував задньопривідний кабріолет Lamborghini Huracan EVO

За традицією спортивні сидіння, дах і карти дверей оброблені алькантарою і шкірою. Цифрова приладова панель з гігантським тахометром «перекочувала» з Performante.

На Пекінському автосалоні дебютував задньопривідний кабріолет Lamborghini Huracan EVO

Крім того, версія кабріолета із заднім приводом Lamborghini Huracan EVO має ту ж конструкцію з відкидним верхом з м’яким верхом, що і повноприводна версія.

На Пекінському автосалоні дебютував задньопривідний кабріолет Lamborghini Huracan EVO

Дизайн інтер’єру нового автомобіля аналогічний дизайну версії з жорстким дахом, але все ж демонструє сильну бойову атмосферу; в той же час колір шкіри нового автомобіля і матеріалу алькантари перегукується з кольором кузова всього екстер’єру автомобіля. Крім того, 8,4-дюймовий центральний екран управління, який використовується в новому автомобілі, об’єднує більшість мультимедійних функцій і функцій управління автомобілем. Система автомобіля може підтримувати управління жестами і Apple CarPlay.

На Пекінському автосалоні дебютував задньопривідний кабріолет Lamborghini Huracan EVO

Що стосується потужності, то Lamborghini Huracan EVO з відкидним верхом з заднім приводом як і раніше оснащується 5,2-літровим атмосферним двигуном V10 з максимальною потужністю 610 кінських сил, максимальний крутний момент 560 Нм, час розгону 0-100 км/год всього за 3,5 секунди і максимальною швидкістю 324 км/год. Трансмісія поєднується з 7-ступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням і має центральну компоновку кузова із заднім приводом. Крім того, високопродуктивна протибуксовочна система P-TCS нового автомобіля була спеціально налаштована для забезпечення стійкості і високих характеристик автомобіля.

Back to top button