Світ

На Мюнхенському автосалоні Volkswagen представив малюка ID. Life

Сімейство електрокарів Volkswagen ID. планомірно розширюється, і черговим автомобілем в серії став малюк ID. Life. Поки це лише концепт, представлений на шоу IAA в Мюнхені. Але ми навряд чи помилимося, якщо передбачачимо для серійної версії цього шоу-кара індекс ID.1 або ID.2. Сама компанія говорить, що серійний Life з’явиться на ринку до 2025-го по ціні приблизно в 20 000 євро. Для порівняння, найпростіша варіація пятідверки Volkswagen ID.3 оцінюється в 31 960 євро.

На Мюнхенському автосалоні Volkswagen представив малюка ID. Life

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Зменшена версія платформи MEB вперше пропонує для електрокара ID. передній привід (інші були задне- або повноприводними).

Для маленького міського хетчбека віддача електромотора цілком солідна: 172 кВт (234 к.с.), розгін до ста займає 6,9 с. Батарея ємністю 57 кВт • ч дає концепту запас ходу на зарядці близько 400 км (цикл WLTP). З незвичайних елементів варто відзначити знімну дах з текстилю з повітряними камерами (засіб індивідуалізації моделі), якій вторить кришка капота (обидві зроблені з перероблених пляшок ПЕТ), кузовний барвник на основі деревної стружки і затверджувач на біологічній основі, матеріал ArtVelours Eco на сидіннях і дверях , використання біомасло, натурального каучуку і рисового лушпиння.

На Мюнхенському автосалоні Volkswagen представив малюка ID. Life

Мінімалізм граничний: перед водієм є багатокутний штурвал із сенсорною маточиною, на яку виведено кілька функцій, та проекційний дисплей на лобовому. На горизонтальній панелі можна закріпити смартфон або планшет в ролі навігатора. Зате на стоянці з передньої панелі виїжджає екран в усі лобове скло, перетворюючи машину в кінотеатр або ігровий центр.

На Мюнхенському автосалоні Volkswagen представив малюка ID. Life

Трансформований салон може запропонувати щось на зразок шезлонгів для перегляду кіно чи ліжко довжиною близько двох метрів. У салоні є розетка на 230 В/16 А.

Цікавий штрих – дерев’яна полку на передній панелі, в яку вбудовані сенсорні елементи управління кондиціонером і світлом з підсвічуванням (техніка нагадує дерев’яні дисплеї Audi). Неясно, що з цього дійде до серії. У будь-якому випадку, вийде новий важливий елемент плану Accelerate, в рамках якого до 2030 року частка чистих електрокарів в продажах Фольксвагена повинна скласти в Північній Америці та Китаї 50%, а в Європі – 70%.

Back to top button