
Вчора на сайті Львівської міської ради, з посиланням на офіційну сторінку міського голови Львова у соцмережах, було поширене повідомлення про його звернення до містян з пропозицією висловити свою думку щодо «закупівлі 100 нових автобусів у білоруської компанії МАЗ».
Скріншот звернення, про яке йдеться:
Ця інформація була із подивом сприйнята на Луцькому автоскладальному заводі, оскільки ще 15 квітня минулого року стало відомо, що найкращою ціновою пропозицією з-поміж п’яти учасників тендеру стала ціна, запропонована ДП «АСЗ №1». Крім того, супутні показники, як то витрати на технічне обслуговування, у українського автобуса також одні з найкращих. Усе це підтверджується протоколом розкриття тендерних пропозицій, примірник якого безумовно є і у Львівській міській раді, повідомляє прес-служба корпорації «Богдан», до складу якої входить підприємство.
Але вже вісім місяців реалізація цього тендеру відкладається з різних причин і це не може не непокоїти, оскільки кожна партія української техніки – це не лише оновлення парків міського транспорту, а й заробітна платня сотень працівників та чималі відрахування до бюджетів усіх рівнів, наголошує український автовиробник.
До участі у тендері для Львова ДП «АСЗ №1» вийшло з автобусом «Богдан А70132», який розрахований на перевезення 106 пасажирів і має низьку підлогу, що робить його комфортним та зручним для всіх верств населення, зокрема й для людей з обмеженими можливостями. Автобуси обладнані пандусом і кріпленням для фіксації коляски в салоні. А для комфорту перевезень передбачені кондиціонери.
«Богдан А70132» укомплектовані європейськими та українськими агрегатами, в тому числі двигуном Iveco, автоматичною коробкою передач Allison, передньою віссю і мостом ZF. Вони створені з урахуванням сучасних вимог до комфорту, безпеки і якості та відповідають екологічним нормам Euro-5.
Минулого року лучани виготовили десять сучасних автобусів «Богдан А70132» для Івано-Франківська. Цей проект був реалізований у досить стислі терміни.
Реалізація масштабних проектів громадського транспорту для українських міст стала можливою завдяки співпраці Луцького автозаводу з органами місцевого самоврядування у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні», який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку.