МоделіСвітові автопрем'єри

На автошоу в Пекіні Hyundai представила концепт Prophecy

Компанія Hyundai Motor в рамках Пекінського автосалона представила концепт електромобіля – “Prophecy”, дизайн якого створений в новій стилістиці бренду – “Sensuous Sportiness” (“Чуттєва спортивність”).

Справжній прогрес вже йде”, згідно з якою до 2025 року Hyundai Motor інвестує 50 мільярдів євро в розробку нових технологій майбутньої мобільності. Це дозволить збільшити продажі електромобілів до 670 000 штук і закріпитися в трійці світових виробників автомобілів на електротязі.

Свою назву концепт “Prophecy” (“Пророцтво”) отримав не випадково: таким чином в Hyundai Motor підкреслили, що цей автомобіль визначає дизайн нових електрифікованих моделей марки.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

На автошоу в Пекіні Hyundai представила концепт Prophecy

Дизайн екстер’єру концепту електромобіля “Prophecy” відрізняється плавними лініями і витонченими вигинами, що проходять по широким заднім боковим сторонам, які забезпечують чудову аеродинаміку. Піксельні фари головного світла забезпечують чудову видимість в темний час доби і в негоду, а також, за рахунок мінімального споживання енергії, дозволяють знизити навантаження на батарею. Ця технологія прогресивного освітлення буде застосована в майбутніх моделях електромобілів Hyundai.

Ще одна особливість екстер’єру концепту – широкий повітрозабірник, встановлений під переднім бампером, який оптимально розподіляє зустрічні потоки повітря під днищем електромобіля, забезпечуючи, тим самим, більш ефективне охолодження батареї.

Оригінальними елементами дизайну екстер’єру стали легкосплавні колісні диски зі спицями у вигляді пропелерів, які не тільки надають електромобілю елегантний вигляд, але й мають унікальний аеродинамічний ефект, дозволяючи зустрічним потокам повітря оптимально розподілятися по боках кузова.

Задня частина автомобіля, що нагадує корму швидкісного катера, прикрашена інтегрованим спойлером та задніми ліхтарями з піксельним малюнком, який відображається на всю довжину бампера. Прозорі, виготовлені з акрилу елементи кузову дозволяють розглянути всі функціональні компоненти моделі.

На автошоу в Пекіні Hyundai представила концепт Prophecy

Інтер’єр: оптимальний комфорт і нова філософія управління електромобілем

Дизайн інтер’єру “Prophecy” підкреслює переваги використання подовженої платформи цього електромобіля. Конструкторам вдалося оптимально розташувати в салоні моделі крісла, дизайн яких створювався з урахуванням ергономіки і середньостатистичних антропометричних даних.

На автошоу в Пекіні Hyundai представила концепт Prophecy

Потрапити в салон концепту можна через розпашні двері, кут розкриття яких дозволяє забезпечити оптимальну посадку і висадку пасажирів. У нижній частині дверей концепту розташовані зовнішні повітроводи, які є частиною інтелектуальної системи кондиціонування салону. Застосування інноваційної технології системи очищення повітря з потужними фільтрами дозволяє не тільки створити в салоні електромобіля комфортне середовище, але і забезпечити зворотну подачу чистого повітря з салону на вулицю.

Основний акцент в салоні “Prophecy” – на органах управління, двох джойстиках, вбудованих в підлокітник водійських дверей і центральну консоль. Зверху на джойстиках розміщені двокнопочні панелі управління, які дозволяють не тільки задавати напрямок автомобілю, але й активувати і деактивувати різні системи і функції моделі.

На автошоу в Пекіні Hyundai представила концепт Prophecy

Поруч з джойстиками розташовані дві кнопки трансмісії, одноступінчатого редуктора, Drive та Reverse, а також кнопка включення аварійної сигналізації.

У концепті реалізована функція автономного водіння. При активації режиму Relax бортовий комп’ютер електромобіля бере повне управління на себе, а водій і пасажири можуть розслабитися у розкладених кріслах. При цьому, єдине, що вони будуть бачити – горизонтально розташований по всій передній панелі мультимедійний дисплей, на який можна вивести будь-який розважальний контент.

На автошоу в Пекіні Hyundai представила концепт Prophecy

Представлена ​​стратегія передбачає, що до 2025 року модельна лінійка Hyundai Motor Group розшириться до 44 електромобілів, а Hyundai Motor Company інвестує близько 50 мільярдів євро в розробку нових технологій майбутньої мобільності. Це дозволить компанії наростити продажі електромобілів до 670 000 штук і закріпитися в трійці світових виробників автомобілів на електротязі.

Згідно зі стратегією, до кінця 2020 року дві третини модельного ряду Hyundai в Європі становитимуть електромобілі та гібриди. У планах компанії на цей рік – поставка на європейський ринок більше 80 000 електромобілів, включаючи такі моделі, як NEXO, IONIQ Electric і Kona Electric. Цих показників вдасться досягти за рахунок відкриття виробництва моделі Kona Electric на заводі Hyundai в Чехії в березні 2020 року.

Back to top button