
Вчора Mercedes-Benz презенувала раніше анонсований концептуальний седан EQXX. В компанії називають новий концепт-кар своїм найефективнішим електромобілем з коли-небудь створених. Заявлений запас ходу автомобіля на одному заряді батареї – до 1000 км.
Новий EQXX перетворився на повноцінний ходовий зразок, який використовуватимуть для тестових заїздів з метою підтвердити запас ходу та зафіксувати його за сучасним європейським стандартом WLTP.
Такий великий заявлений запас ходу Mercedes-Benz EQXX отримав завдяки застосуванню сучасних технологій, спрямованих на зниження ваги і поліпшення аеродинаміки та наднизькій витраті енергії (менше 10 кВт•год на 100 км пробігу).
Коефіцієнт аеродинамічного опору новинки становить всього 0,18 Сx, що на дві сотих краще ніж у світового рекордсмена EQS.
Економію енергії забезпечує і 204-сильний електродвигун, що споживає всього 10 кВт*год на 100 кілометрів – приблизно на 8-10 кВт*год менше, ніж у більшості серійних електрокарів.
Корисна ємність акумуляторів становить 100 кВт * год, а сам блок на 50% менше і на 30% легше, ніж у EQS.
Додаткові 70 км пробігу забезпечують 117 сонячних елементів, що інтегровані у скляну панель на даху.
Заради економії електроенергії розробники відмовилися від камер замість дзеркал, а також заново розробили мультимедійний комплекс, 47,5-дюймовий сенсорний дисплей з роздільною здатністю зображення 8k може працювати як повністю, так і частинами.