Світові автопрем'єри

Mercedes офіційно презентував новий Maybach S-Class

Як перетворити найрозкішніший седан в новий світовий еталон

З моменту запуску на ринок у 2015 році по всьому світу було доставлено близько 60 000 автомобілів Mercedes-Maybach S-Class. У 2019 році було реалізовано близько 12 000 одиниць S-Class Mercedes-Maybach, що більше ніж будь-коли раніше. Немає сумнівів, що новий Mercedes-Maybach S-Class продовжить цю історію успіху. Він поєднує досконалість та високотехнологічні рішення нещодавно представленої флагманської моделі Mercedes-Benz з ексклюзивністю та традиціями Maybach. Завдяки колісній базі, яка на 18 сантиметрів довша ніж у Mercedes-Benz S-Class, задня частина салону буде ідеальним та зручним робочим місцем або релакс зоною, що відокремить Вас від навколишнього світу. Ексклюзивні деталі, двоколірне лакофарбове покриття, дерев’яні елементи оздоблення, як на спинках передніх сидінь, так і між двома задніми пасажирами – також типові особливості Maybach.
Mercedes офіційно презентував новий Maybach S-Class
“З новим Mercedes-Maybach S-Class ми наголошуємо на прогресивному, сучасному підході, незадовго до 100-річчя автомобілів Mercedes-Maybach” – говорить Дірк Фетцер, керівник управління продуктами Mercedes-Maybach. “Як і раніше, сьогоднішні клієнти очікують ексклюзивність та індивідуальність, елегантний дизайн та першокласний стандарт обробки, що базується на найсучасніших технологіях. Особливо щодо комфорту, безпеки та дизайну, новий Mercedes-Maybach S-Class беззаперечно має свої унікальні особливості у сегменті розкоші.”
Іноді цифри говорять більше тисячі слів.
• Mercedes-Maybach S-Class має на 18 сантиметрів довшу колісну базу, ніж Mercedes-Benz S-Class з довгою базою.
• При повному оснащенні та за урахуванням PRE-SAFE® Impulse Side та ремінних подушок у салоні Mercedes-Maybach є 18 подушок безпеки.
• Ретельне нанесення двокольорового покриття у спеціальному лакофарбовому цеху може зайняти до 1 тижня.
• З моменту запуску на ринок у 2015 році по всьому світу було доставлено понад 60 000 автомобілів S-Class Mercedes-Maybach.
• Внутрішнє освітлення реалізовано за допомогою 253 світлодіодів.
• Температура додаткового холодильного відділення в задньому підлокітнику регулюється від +1 до +7 ° C.
• З пакетом «Шофер» спинку переднього пасажирського сидіння можна нахилити вперед на 23° за положення 90°. Регулювання висоти сидіння створює більше місця для ніг у задній частині салону.
Бажаєте підкреслити інтер’єр? Ексклюзивний зовнішній вигляд Mercedes-Maybach S-Class у двоколірному виконанні з розділовою лінією максимально підкреслить вашу індивідуальність. Особливо враховуючи те, що виконують його вручну відповідно до найвищих критеріїв якості. Відмінні риси спереду включають характерний капот з хромованим ребром та решітку радіатора Mercedes-Maybach з тонкими вертикальними хромованими ламелями. Mercedes-Maybach S-Class також відрізняється, якщо дивитись збоку: задні двері ширші, а на стійках розташовується логотип бренду Maybach, що ще більше підкреслює ексклюзивність.
Mercedes офіційно презентував новий Maybach S-Class
У якості опції Mercedes-Maybach S-Class може бути обладнаний комфортними задніми дверима з електроприводом. Інтеграція в інформаційно-розважальну систему та систему управління Mercedes-Benz User Experience (MBUX) та Blind Spot Assist забезпечує високий рівень зручності експлуатації та додаткову безпеку. Задніми дверима також можна керувати з водійського сидіння – важлива функція, якщо за кермом шофер.
Технологія DIGITAL LIGHT відсвяткувала свій світовий дебют у серійному виробництві попередньої моделі, але в даний час знаходиться в повному серійному виробництві з новим поколінням S-Class. Ця революційна технологія фар (додаткове обладнання) забезпечує абсолютно нові функції, наприклад проекція попереджувальних символів на дорогу перед автомобілем. У кожній фарі DIGITAL LIGHT є світловий модуль із трьома надзвичайно потужними світлодіодами зі світлом, яке заломлюється та спрямовується 1,3 мільйонами мікродзеркал. Тому роздільна здатність становить більше 2,6 мільйона пікселів.
Інтер’єр Mercedes-Maybach S-Class базується на абсолютно новому дизайні інтер’єру нещодавно представленого Mercedes-Benz S-Class. У Mercedes-Maybach S-Class цифрова та аналогова розкіш гармоніюють, оскільки високотехнологічна атмосфера поєднується з високоякісними природними матеріалами та витонченою майстерністю. В новому поколінні доступно до п’яти екранів, тоді як у стандартну комплектацію входить 12,8-дюймовий OLED-центральний дисплей, який є високотехнологічним центром управління. Завдяки технології OLED окремі пікселі самоосвітлюються, а «невикористані» пікселі залишаються вимкненими, надаючи їм ефект глибокого чорного. Однак активні OLED-пікселі блищать яскравіше, ніж їх еквіваленти на РК-екранах. Високі відносні контрасти є ще однією перевагою – незалежно від кута огляду та умов освітлення. В свою чергу 12,3-дюймовий 3D-дисплей для водія з тривимірним зображенням інших учасників дорожнього руху та яскравими ефектами глибини та тіні доступні за запитом.
Завдяки активній компенсації шуму на дорозі, салон і без того дуже тихого Mercedes-Maybach S-Class, стає ще тихішим. Подібно до навушників, завдяки придушенню шумів, система зменшує небажані низькочастотні шуми за допомогою контрафазних звукових хвиль. Басові колонки високоякісної 4D-системи об’ємного звучання Burmester® використовуються для відтворення звуку.
Власники купе та кабріолетів Mercedes-Benz вже давно оцінили автоматичний подовжувач ременів безпеки. Пасажири Mercedes-Maybach S-Class перші, хто користується цією зручною функцією у задній частині салону. Більше не потрібно рухатися з прийнятого зручного положення, щоб закріпити ремінь. Подовжувач ременя вбудований у регульовану спинку сидіння Executive, і тому завжди в правильному положенні для пасажира. Крім цього в Mercedes-Maybach святкує свою прем’єру адаптивне заднє освітлення . У відповідності до всіх побажань клієнтів: тепер можливо регулювати як яскравість, так і розмір та положення освітлення. Також існує широкий діапазон регулювання між точним робочим світлом та розслаблюючим.
Друге покоління MBUX (Mercedes-Benz User Experience) дебютує в новому S-Class. Унікальною особливістю MBUX є його мережа з широким спектром систем автомобіля та датчиків даних. У автомобілі доступно до п’яти великих екранів, які завдяки технології OLED, ще більше спрощують управління автомобілем та функціями комфорту. Опціонально, Mercedes-Maybach S-Class також може бути обладнаний системою MBUX і у задній частині салону.
Завдяки рульовому керуванню задньою віссю (додаткове обладнання) Mercedes-Maybach S-Class легко маневрує навіть в умовах щільного міського руху. Кут повороту на задній осі становить до десяти градусів. Що зменшує коло повороту S-Class до двох метрів.
Ще кращий комфорт при пересуванні та спритність, а також такі інноваційні функції, як підняття кузова автомобіля при загрозі поперечного зіткнення, забезпечуються активною підвіскою E-ACTIVE BODY CONTROL, яка поєднується зі стандартною пневматичною підвіскою AIRMATIC. Вона здатна контролювати зусилля пружини та амортизатора на кожному колесі окремо. Разом із ROAD SURFACE SCAN та функцією нахилу CURVE, E-ACTIVE BODY CONTROL забезпечується надзвичайний рівень комфорту.
Двигуни Mercedes-Maybach S-Class використовуються вже з доступних варіантів для Mercedes-Benz і частково мають електропривід. Електрифікація здійснюється за допомогою вбудованого стартер-генератора другого покоління (ISG). Це забезпечує додаткову потужність до 15 кВт, полегшує ефективне “ковзання” при їзді з постійною швидкістю та робить функцію «Старт/Стоп» ще більш комфортною, а систему приводу ще ефективнішою. Повний привід – завжди в базовому оснащенні нового Mercedes-Maybach S-Class.
Пневматична підвіска AIRMATIC з плавно регульованим демпфуванням ADS + є стандартним обладнанням. Використовуючи DYNAMIC SELECT, водій може індивідуально змінювати характеристики силового агрегату, ESP®, підвіски та рульового управління. Вибір здійснюється за допомогою регулятора в кінці центрального дисплея. DYNAMIC SELECT має спеціальний режим водіння MAYBACH, який повністю зосереджений на комфорті.
Рульове управління задньою віссю покращує маневреність у міських районах. Це зменшує коло повороту до двох метрів. Клієнти мають можливість вибору між двома варіантами: 4,5 ° та 10° рульового управління задньою віссю. Замість 13,4 метрів коло повороту становить 12,4 або 11,4 метра.
Розробники Mercedes-Maybach S-Class особливу увагу завжди приділяли безпеці в задній частині салону. Новий S-Class у черговий раз підіймає планку в області безпеки на новий рівень, ставши першим з серійних автомобілів, де пасажирам в задній частині салону забезпечується захист при лобовому зіткненні за рахунок задніх подушок безпеки. Під час сильних фронтальних зіткнень задня подушка безпеки, що входить в стандартну комплектацію, може значно зменшити навантаження, що діє на голову та шию пасажирів. Фронтальна подушка безпеки на задньому сидінні розгортається особливо м’яко завдяки своїй інноваційній конструкції з використанням трубчастої конструкції.
Додаткова, повністю активна підвіска E-ACTIVE BODY CONTROL на 48 В використовує стереокамеру для сканування дороги. Це також забезпечує додатковий захист у разі бічного зіткнення, оскільки може зменшити навантаження, що діють на пасажирів, спрямовуючи сили удару на особливо стійкі конструкції в нижній частині автомобіля.
Старт продажів Mercedes-Maybach S-Class розпочнеться влітку 2021 року для ринку України.

Source
УкрАвто
Back to top button