
Як відмічає Reuters, таке різке прискорення пов’язане з тим, що в минулому році Mercedes-Benz уперше з 2007 року не зміг понизити середній по модельному ряду рівень викидів CO2. У 2016 році цей показник залишився на рівні 2015-го – 123 г/км. Не допомогло навіть впровадження економічніших двигунів внутрішнього згорання. Це означає, що при нинішніх темпах автовиробник не устигає досягти поставленої раніше мети – вийти на рівень в 100 г/км до 2020 року. В той же час європейська влада вимагає, щоб до 2020 року кожен новий автомобіль, який продається в регіоні, виділяв в атмосферу не більше 95 грамів CO2 на 1 км.
У Daimler говорять, що на шляху до майбутнього з нульовим рівнем шкідливих викидів використовуватимуть «усі доступні засоби». Головна ставка в цьому сенсі робиться на плагін-гібриди, які повинні зіграти роль своєрідного містка між машинами з ДВЗ і стовідсотковими електрокарами. Нині Mercedes-Benz продає вісім плагін-гібридних моделей і обіцяє, що наступний технологічний стрибок станеться з появою оновленого Mercedes-Benz S-Class,який дебютує наступного місяця. «Зелена» версія флагманського седана отримає нову літій-іонну батарею, що дозволяє проїхати тільки на електротязі 50 км.
Нові електромобілі Mercedes продаватиме під брендом EQ. Перший прототип – кросовер під назвою Generation EQ – компанія показала минулої осені на Паризькому автосалоні.
Джерело: e-move.com.ua