Новини

Mercedes-Benz презентував оновлену бізнес-стратегію

Силует нового концепту Vision EQXX (схожий на прототип IAA) був показаний мигцем із заявою, що це самий далекобійний член електричного сімейства EQ. Нібито EQXX здатний без підзарядки дістатися з Пекіна до Шанхаю, подолавши близько 750 миль (1207 км). Дата прем’єри не названа.

Компанія Mercedes-Benz провела в Штутгарті «віртуальну» конференцію Strategy Update для інвесторів і аналітиків, розповівши про зміни в своїй бізнес-стратегії. Мова в основному йшла про прагнення до зростання прибутку, скорочення витрат і русі вперед в технологічному і фінансовому плані. Комплексна програма тримається на «шести стовпцях», і глава Даймлера Ола Калленіус пояснив, що це означає.

Mercedes-Benz презентував оновлену бізнес-стратегію

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

«В останні роки ми багато робили правильно і знову поставили Mercedes на перше місце. Але ми ще не реалізували весь свій потенціал, щоб перетворити успіх в збільшення обсягів продажів і зростання прибутку. Ось чому ми переорієнтувалися і запускаємо оновлену стратегію», – заявив Ола.

По-перше, «думаємо і діємо як люксовий бренд»: відтепер Mercedes-Benz має акцентуватися на розкоші, зробивши її «невід’ємною частиною всіх продуктів». По-друге, «зосередимося на зростанні прибутку». По-третє, «розширюємо клієнтську базу» за рахунок суббрендов AMG, Maybach, G (так-так, G-клас знайде «незалежність») і EQ. По-четверте, «підтримуємо довгострокові відносини з клієнтами», щоб вони залишалися з маркою надовго або назавжди.

По-п’яте, «лідируємо в розробці електроприводу і софта»: компанія готує до запуску в 2024-м власну операційну систему MB.OS. По-шосте, «знижуємо витрати і оптимізуємо виробництво». До 2025 року витрати повинні скоротитися більш ніж на 20%… Коли Калленіус заговорив про повну електрифікації модельної лінійки, була побіжно представлена ​​нова архітектура MMA (Mercedes-Benz Modular Architecture) для компактних і середньорозмірних електромобілів.

Mercedes-Benz презентував оновлену бізнес-стратегію

Друга після платформи EVA чисто електрична архітектура MMA з 2025 року стане основою для «декількох моделей». Одночасно з’явиться наступне покоління моторів і батарей. Шоу-кар Vision EQXX до MMA-машинам не відноситься, адже це окрема «технологічна програма» зі створення «електрокара з вражаючими ефективністю і запасом ходу».

У 2021 році світ побачать чотири електрокара на «візку» EVA: флагманський ліфтбек EQS (батарейний аналог S-класу), бізнес-седан EQE, кросовери EQS-SUV і EQE-SUV. Компактні паркетники EQA (аналог GLA) і EQB (побратим GLB) на платформі MFA2 теж стартують в 2021-м.

Анонсовані «електричні продукти» для суббрендов AMG, Maybach і G, які завдяки стратегії повинні піднятися «на новий рівень». Електрифікація AMG стартує з 2021-го, Maybach «буде використовувати глобальні можливості, збільшившись удвічі і перейшовши на електротягу», а G-клас «зростатиме і електризуватися». Mercedes-Benz домагається «величезних успіхів» в області акумуляторних технологій, але обіцяє вкласти ще більше ресурсів і знань в EV-розробки, вивчає нові матеріали і виробничі процеси, щоб розширити асортимент, скоротити час зарядки і знизити роздрібні ціни.

Back to top button