Моделі

Mercedes-Benz представив сімейство C-клас нового покоління

Mercedes-Benz повністю розсекретила сімейство C-Class нового покоління: одночасно представлені седан і універсал. Автомобілі отримали нові опції і тепер оснащується тільки гібридними силовими установками.

Зі зміною поколінь модель виросла в розмірах. У довжину седан C-Class підріс на 65 мм – до 4751 мм, колісна база збільшилася на 25 мм (до 2865 мм), приблизно по 20 мм простору додалося у пасажирів заднього ряду в усіх напрямках, а багажник універсалу додав 30 літрів. Його обсяг – від 490 до 1510 літрів (у седана – 455 літрів).

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Mercedes-Benz представив сімейство C-клас нового покоління

Еволюційний дизайн нового Mercedes-Benz C-Class характеризується коротким переднім звісом, а також зміщеними назад лобовим склом і салоном. Всьому сімейства покладені 17/19-дюймові диски, що відрізняються один від одного в залежності від виконання радіаторної решітки і вперше для 4-дверний моделі двосекційні ліхтарі ззаду. Опціонально доступна головна оптика Digital Light, запозичена у S-Class.

Інтер’єр новинки в Mercedes-Benz називають більш спортивним, оцифрованих і орієнтованим на водія: всі основні елементи архітектури розгорнуті до людини, що сидить за кермом, на 6 градусів. Цифрова панель приладів пропонується в 2-х варіантах розміру – на 10,25 або 12,3 дюйма по діагоналі, вертикально орієнтований екран системи мультимедіа, встановлений під кутом, в базових комплектаціях має діагональ 9,5 дюйма, а за окрему плату може бути збільшений до 11,9 дюйма. У екранів є 3 варіанти дизайну інтерфейсу і 3 режими відображення.

Mercedes-Benz представив сімейство C-клас нового покоління

Комплекс мультимедіа для сімейства взяли у флагманського Mercedes-Benz S-Class – це система MBUX 2-го покоління. Вона має в своєму розпорядженні голосовий асистент, для активації деяких функцій для якого тепер не потрібні ключові слова, підтримкою можливості дистанційного керування «розумний будинк» (виробник заради цього вже домовився з Bosch і Samsung), а також потокове відтворення музики.

При цьому впізнавати користувачів і застосовувати персональні настройки машина буде за допомогою сканера відбитка пальця, а оновлювати софт – по повітрю в фоновому режимі. Також в якості опції доступний проекційний дисплей з доповненою реальністю.

Mercedes-Benz представив сімейство C-клас нового покоління

Mercedes-Benz C-Class тепер оснащується тільки 4-циліндровими двигунами з електричним доповненням. Базовими стануть бензинові і дизельні агрегати в поєднанні з 48-вольтовими стартер-генераторами, що розвивають до 20 сил (200 Нм).

Дволітровому дизельному агрегату збільшили тиск упорскування, допрацювали систему турбонаддува і модернізували поршневу групу. За підсумком він здатний розвивати до 265 кінських сил. Бензинова «турбочетвірка» також отримала нову турбіну, розроблену за участю спеціалістів формульної команди Mercedes-AMG Petronas: поява цього силового агрегату на C-Class в Mercedes називають прем’єрою. Установка забезпечує до 258 кінських сил (400 Нм). Mercedes-Benz С 300 з таким двигуном прискориться з 0 до 100 км/год за 6 секунд.

Mercedes-Benz представив сімейство C-клас нового покоління

Версії З 180 і С 200 будуть оснащуватися 1,5-літровою “турбочетвіркою» потужністю 170 кінських сил (250 Нм) і 204 кінських сил (300 Нм) відповідно. У дизельного агрегату теж буде 2 молодших версії – на 163 сили (380 Нм) і 200 кінських сил (440 Нм). Дві найпотужніших бензинових модифікації і 200-сильну дизельну версію опціонально можна забезпечити системою повного приводу. А КПП у всіх C-Class тепер одна – вдосконалена 9-ступінчаста АКПП.

Пізніше у седана і універсала з’явиться версія C 300 e з повноцінною гібридною силовою установкою на базі бензинового движка. Разом з електромотором він зможе розвивати до 313 кінських сил (500 Нм), а завдяки 25,4-кіловатної батареї новинка зможе проїжджати на електротязі до 100 км.

Mercedes-Benz представив сімейство C-клас нового покоління

У підвісці Mercedes-Benz C-Class застосовуються четирьохричажна схема на передній осі і багаторичажка ззаду. Альтернативою стандартній пружинній підвісці стали спортивний і адаптивний варіанти, а в стандартну комплектацію седана і універсала С 300 Е увійдуть пневмоелементи на колесах ззаду. Але основним нововведенням в шасі моделі фахівці називають появу підрулюючою задньої осі (яку встановлять за доплату).

Задні колеса C-Class можуть повертатися на кут до 2,5 градусів: на швидкостях до 60 кілометрів на годину вони роблять це в напрямку, протилежному переднім, а по перевищенні цього порога повертаються в ту ж сторону. У Mercedes-Benz відзначають, що підрулюють колеса ззаду зменшують радіус розвороту на 43 см – до 10,64 метра.

Mercedes-Benz представив сімейство C-клас нового покоління

Зі зміною поколінь Mercedes-Benz отримав вдосконалений комплекс водійських асистентів, а на ринку Європи – центральної подушкою безпеки і повітряними камерами в боковинах крісел, які при загрозі бокового удару зрушують сидячих пасажирів ближче до центру салону.

На ринку Європи замовлення на седан і універсал почнуть приймати 30 березня 2021-го.

Back to top button