Світ

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance виявився потужнішим очікуваного

Перший з експонатів Мерседеса на автосалоні в Мюнхені розкритий, майже за тиждень до виставки. Відділення AMG представило супергібрbд Mercedes-AMG GT 63 S E Performance. Автомобіль на базі лsфтбека GT отримав індекс 63, а не 73. Приставка E Performance вказує на нову силову установку. У ній бітурбомотор V8 4.0 працює в тандемі з електродвигуном на задній осі. Сумарна віддача досягає 843 r.с. і 1470 Н • м. Це найпотужніша серійна модель з Аффальтербаха.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance виявився потужнішим очікуваного

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

До двигуна V8 4.0 M 177 додаються стартер-генератор RSG (10 кВт, 14 r.с.) з ремінним приводом і девятидіапазона коробка передач AMG Speedshift MCT 9G. Ззаду стоїть блок, що складається з електромотора (на розрізі його видно лівіше центру), двоступеневої трансмісії (по центру) та електронноуправляємий диференціал підвищеного тертя (правіше центру). Вище задньої осі видно тягова батарея.

Мотор V8 4.0 поодинці видає 639 к.с. і 900 Н • м і призводить всі колеса. Задній електромотор з віддачею в 150 кВт (204 к.с.) і 320 Н • м впливає безпосередньо на задню вісь. Таку компоновку агрегатів німці назвали гібридом P3. З урахуванням комбінації передавальних чисел загальний крутний момент може становити від 1010 до 1470 Н • м. Це дозволяє ліфтбек набирати сотню з місця за 2,9 с, 200 км/год – швидше десяти секунд і розвивати максималку в 316 км/год.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance виявився потужнішим очікуваного

Модель отримала передній бампер з більшими повітрозабірниками і перекроєним сплиттером, задній бампер з кришкою зарядного порту, трапецієподібні вихлопні патрубки з зовнішніми канавками, значки E Performance на передніх крилах. Запропоновано колісні диски на 20 і 21 дюйм в двох кольорах на вибір, стайлінг-пакети AMG Night Package II, Night Package і Carbon Package.

Хоча основне завдання електромотора – привід задньої осі, при прослизанні задніх коліс він може переправляти електричну тягу вперед, через ту ж повнопривідну трансмісію, що працює в зв’язці з ДВЗ. Двоступенева ж коробка передач на задній осі забезпечує високий крутний момент в перші ж миті старту з місця, але на швидкості близько 140 км/год перемикається на другу передачу для забезпечення оптимальних обертів електродвигуна на високих швидкостях.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance виявився потужнішим очікуваного

Стандартна двоекранна мультимедійна система MBUX пропонує специфічні для гібрида розділи: візуалізацію потоків потужності, параметри роботи всієї установки і заднього електродвигуна окремо аж до моменту, що крутить, температури електромотора і батареї.

Особливої ​​розповіді гідна тягова батарея. Вона розроблена з урахуванням досвіду створення акумуляторів для сучасної гібридної Формули-1. Оснащена так званим прямим охолодженням: неелектропровідних рідина (14 л) омиває всі 560 літій-іонних осередків, підтримуючи оптимум температури. Це один із секретів, які дозволили отримати високу питому віддачу батареї в 1,7 кВт/кг.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance виявився потужнішим очікуваного

Штатна багатокамерна адаптивна пневмопідвіска AMG Ride Control + – нова для п’ятидверного AMG GT. Тут поза корпусами амортизаторів є безступінчаті клапани незалежного регулювання зусиль стиснення і відбою. Підвіска працює в злагоді з системою контролю тяги AMG Dynamics, завідуючої роботою повного приводу і заднього електронноуправляемий диференціала, а також системою стабілізації (є режими Basic, Advanced, Pro, Master).

При власній вазі в 89 кг ця 400-вольта батарея може видати потужність 150 кВт протягом десяти секунд. Тривала віддача становить 70 кВт. Ємність батареї – 6,1 кВт • год. І хоча основний акцент тут на потужності, цього вистачає, щоб ліфтбек міг проїхати 12 км тільки на одній електриці. Заряджати батарею можна через бортове зарядний пристрій потужністю 3,7 кВт, що підключається до громадської станції, настінному блоку або до побутової розетки змінного струму.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance виявився потужнішим очікуваного

Рульове колесо AMG Performance зі здвоєними спицями доповнено селектором режимів Dynamic Select з міні-дисплеєм. Режимів, які впливають на програму роботи моторів і трансмісії, сім: Electric, Comfort, Sport, Sport +, Race, Slippery і Individual. У чисто електричному можна рухатися зі швидкістю до 130 км/год.

Регулювання, пропоновані системою AMG Dynamic Select – не єдині, доступні водієві. Кнопками на кермі також можна вибирати ступінь рекуперації енергії при відпуску педалі акселератора. У рекуперації чотири рівні. Нульовий дає мінімальне опір (регенерація йде, але мінімальна), і в такому режимі машина поводиться майже як звичайна. Перший рівень вважається базовим, тут регенерація низька, але вже відчувається водієм. Другий рівень сильніше, а третій дозволяє їхати в одну педаль (в звичайному потоці), так як збирає на гальмуванні до 100 кВт потужності. Четвертий режим названий Race, він оптимізований під гоночні траси, дозволяючи максимально наповнювати батарею при будь-якому гальмуванні.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance виявився потужнішим очікуваного

Безліч версій квітів інтер’єру в шкірі наппа Exclusive: «перламутровий титан» плюс чорний з жовтою прострочкою, «трюфельно-коричневий» / чорний, коричневий Sienna, Classic red, Yacht blue, Deep white, Neva grey.

Інші особливості моделі: композитної-керамічна гальмівна система з дисками 420 і 380 мм (передні гальмівні супорти – шестипоршневі фіксовані, задні – однопоршневі плаваючі, пофарбовані в бронзовий колір), середня витрата палива 8,6 л/100 км, запуск за замовчуванням в тихому комфортному режимі (активується тільки електромотор), звукове сповіщення пішоходів під час руху на одній електротязі при низьких швидкостях (синтезований сигнал транслюється через зовнішні динаміки в повну потужність до 20 км/год в ЄС і до 30 км/год в США, після чого плавно загасає до 50 км/год). Вихід супергібріда на ринок очікується до кінця року.

Back to top button