Моделі

MAN довів практичність безпілотних вантажоперевезень

Практичні випробувальні поїздки на території контейнерного терміналу HHLA Container Terminal Altenwerder (CTA) підтвердили, що автоматизація – більше не мрії про далеке майбутнє. Вона може бути ефективно і безпечно інтегрована в реальні логістичні потоки клієнтів. Більш того, законодавчі органи Німеччини недавно сформували відповідну юридичну базу для експлуатації автопілотованих вантажівок в логістичних цілях на певних промислових територіях в Німеччині.

З кінця 2018 року компанії MAN Truck & Bus і Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) реалізують дослідницько-випробувальний проект Hamburg TruckPilot, спрямований на розробку автоматизованих рішень. Після фази підготовки та тестування, найбільш значущою подією стали практичні випробувальні поїздки, що пройшли в кінці травня. В ході цих випробувань прототипи вантажівок, оснащених електронними системами автоматизації, брали участь в звичайних логістичних операціях.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

MAN довів практичність безпілотних вантажоперевезень

Керівник проектів з боку HHLA, відповідальний за проект Hamburg TruckPilot Тіль Шлумбергер (Till Schlumberger) висловив своє задоволення:

«Тести підтвердили те, що і було потрібно. Ми можемо інтегрувати автопілотовані вантажівки в процеси, які проводимо на терміналах. Це важливий крок, автопілотування стає все ближче. Відповідно, ми в HHLA хочемо і потребуємо того, щоб заздалегідь почати самопідготовку до того, що автопілотовані вантажівки візьмуть на себе розвезення контейнерів на наших терміналах».

Партнери по проекту представлять докладні результати Hamburg TruckPilot на всесвітньому конгресі з інтелектуальних транспортних систем ITS World Congress, який відбудеться в жовтні 2021 року.

Back to top button