Світ

Lifan повернувся на авторинок. З конвеєра заводу в Чунціні знову сходять автомобілі

Перший автомобіль Lifan Technology зійшов з конвеєра заводу в Чунціні. Таким чином виробник, який пройшов процедуру банкрутства, повернувся на авторинок. Та ще й з прибутком. Замість багато в чому застарілих моделей на ринок вийде нехай бюджетний, але сучасний електрокар.

Нагадаємо, про те, що потерпаючий Lifan все-таки зуміє вижити, стало відомо в січні. Тоді одну з перших на ринку Китаю приватних автокомпаній під своє крило взяла структура Geely. Тоді ж було презентовано мінівен, з якого нова марка повинна почати свій підйом. Ним виявилася спрощена в інтер’єрі копія Maple Leaf 80V – електрифікованого Geely Jiaji.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Lifan повернувся на авторинок. З конвеєра заводу в Чунціні знову сходять автомобілі

Через чотири місяці Lifan Technology знову представила цей же автомобіль. Практично в тому ж вигляді, але тепер – власної збірки. І головна його фішка – можливість швидкої заміни батарей за методом BAAS. Тобто, як у Nio. І в даному випадку обіцяють міняти розряджений акумулятор на повний всього за 60 с.

Відзначимо, що розміри мінівена складають 4706 x 1909 x 1696 мм. Потрійна літієва батарея з плоскою конструкцією дозволяє проїжджати на одному заряді від 400 до 500 км по циклу NEDC.

На презентації машини з’ясувалося, що компанія вже має і замовників на свої автомобілі – зокрема, таксомоторні фірму Cao Cao Travel. Крім того, з’явилися партнери в Чунціні, Ченду, Гуанчжоу і Тяньцзіні.

– Щоб задовольнити попит на масове виробництво 80v, на лінії по виробництву автомобілів було виконано в цілому 15 великомасштабних перетворень. У той же час Geely Technology Group запровадила передову систему контролю якості і провела всебічну трансформацію логістичних і виробничих зв’язків, – пише прес-служба Lifan Technology

Lifan повернувся на авторинок. З конвеєра заводу в Чунціні знову сходять автомобілі

Стали відомі і такі плани бренду. Уже в цьому році компанія обіцяє випустити ще дві моделі. Це седан 60S і великий кросовер 80X. Вони також отримають знімні батареї і будуть призначені для комерційного сектора.

З 60S все зрозуміло – на днях цю модель представила інша «дочірня» марка Geely – Maple. А ось 80X може піднести сюрприз. Є ймовірність, що під цією назвою на ринку знову з’явиться кросовер Lifan X80.

Back to top button