Світ

Lexus скоротить модельний ряд на європейському ринку

Новий Lexus IS японці планують продавати у себе на батьківщині, в деяких країнах Азії, в Австралії, на Близькому Сході і на обраних ринках Південної Америки. Основним місцем реалізації вважається США, і там вже можна купити IS четвертого покоління. Американцям пропонують версії з наддувним і атмосферними моторами, з заднім або повним приводом, і все це за розумною ціною. А ось Європа такий автомобіль не побачить. Аж надто скромним був попит на попередника: за 2019 рік був проданий 3581 седан, з яких 3475 виявилися гібридами. Більш того, Lexus запланував більш серйозну зачистку європейської модельної гами.

У Штатах за Lexus IS 300 (2.0, 244 л.с., 350 Н • м) просять $ 39 000, а за версію IS 300 AWD (V6 3.5, 263 л.с. і 320 Н • м) – $ 41 000. На вершині гами розташувався IS 350 F Sport (V6 3.5, 315 л.с. і 380 Н • м) з заднім або повним приводом за $ 42 900 і $ 44 900 відповідно.

Lexus скоротить модельний ряд на європейському ринку

У 2019 на європейському ринку Lexus CT200h розійшовся тиражем 5559 штук, а купе Lexus RC – 1105 (з них тисяча двадцять дев’ять гібриди). Найпопулярніший автомобіль бренду в Європі – NX (24 309 штук). Всього ж в цьому регіоні японці реалізували за минулий рік 87 206 машин.

За словами представника офісу компанії Lexus в Старому Світі, найближчим часом з гами на ринках Західної Європи зникнуть гібридний хетчбек CT200h (його успішно замінив компактний кросовер UX), а також купе RC з бензиновим турбомотором і гібридною силовою установкою. «Заряджений» 478-сильний Lexus RC F залишиться в продажу. Важливо відзначити, що у цих моделей, а також у седана IS, на європейському ринку наступники не заплановані.

Back to top button