Моделі

Китайці представили 680-сильний кросовер вдвічі дешевше BMW X5

Китайський кросовер Voyah може вразити не тільки дизайном і оснащенням, але і демократичною вартістю

Китайський концерн Dongfeng представив 680-сильний електрокар Voyah Free. Автомобіль має не тільки потужну силову установку, але і екстер’єр, розроблений фахівцями Italdesign. Запас ходу на одному заряді складає 860 кілометрів, а орієнтовна вартість приблизно 400 тисяч юанів, тобто Voyah Free вдвічі дешевше порівнянного за габаритами BMW X5.

Китайці представили 680-сильний кросовер вдвічі дешевше BMW X5

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Кросовер Voyah Free є серійною версією концепту i-Free, який був представлений у вересні на пекінському автосалоні. Модель базується на архітектурі ESSA (Electric Smart Secure Architecture) з двохважельною підвіскою спереду, багаторичажка ззаду і тягової батареєю між осями.

Китайці представили 680-сильний кросовер вдвічі дешевше BMW X5

За габаритами новий Voyah Free можна порівняти з актуальних BMW X5: довжина, ширина, висота дорівнюють відповідно 4905, 1950, 1690 міліметрів, колісна база – 2955 міліметрів. Новий електрокар не відрізняється від конкурентів з ДВЗ, адже фахівцям Italdesign вдалося зберегти довгий капот, кузов універсал і при цьому домогтися вельми непоганого коефіцієнта аеродинамічного опору Cx = 0,28 (у BMW X5 G05 цей показник дорівнює 0,31).

Китайці представили 680-сильний кросовер вдвічі дешевше BMW X5

Віддача двомоторної модифікації складає 680 л.с. і 1000 Нм крутного моменту. Споряджена маса новинки не розкривається, але швидше за все автомобіль вельми важкий, адже з місця до 100 км/год він розганяється за 4,8 секунди, а максимальна швидкість складає 200 км/год. Базова модифікація здатна проїхати на одному заряді 500 кілометрів по циклу NEDC, а версія з 100-сильним 1,5-літровим бензиновим двигуном в ролі «екстендера» – 860 кілометрів.

Китайці представили 680-сильний кросовер вдвічі дешевше BMW X5

У салоні автомобіля є п’ять посадочних місць, а водія та пасажира розділяє високий тунель. На передній панелі знайшлося місце для трьох дисплеїв, об’єднаних під загальним склом. Інформаційним комплексом можна управляти жестами і голосом, він підтримує технологію Face ID та оновлення «по повітрю». Представники компанії стверджують, що кросовер отримає 20 систем допомоги водієві, «розумну» навігаційну систему, активну технологію нічного бачення і багато іншого.

Китайці представили 680-сильний кросовер вдвічі дешевше BMW X5

За базову версію доведеться віддати 400 тис. юанів, що становить приблизно 61,2 тис. доларів, що виглядає вельми привабливо. Для порівняння, базова вартість BMW X5 в Китаї становить 860 тис. юанів, а за Audi Q7 доведеться викласти мінімум 689 тисяч юанів.


Back to top button