Світ

Китайці позиваються до Renault за крадіжку логотипу

Китайська компанія Human Horizons подала позов проти французького виробника Renault. Як повідомляє німецьке видання Auto Motor und Sport, предметом суперечки став логотип Renault Mobilize, який показав свій перший автомобіль минулого року. Китайці кажуть, що він дуже схожий на логотип бренду HiPhi, підрозділу Human Horizons, що може завадити його планам просування в Європі.

Німецький суд вже відхилив позов, і в низці інших європейських країн очікуються позови. Обидва логотипи мають вигнуті лінії із прямою лінією між ними. У HiPhi вони значно товщі і коротші з вертикальною межею посередині, а символ Mobilize повернутий на 45 градусів вправо і має трохи інші пропорції.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Проте подібність між емблемами в Human Horizons була визнати достатньою для звинувачень у крадіжці інтелектуальної власності. Китайська компанія зареєструвала логотип HiPhi у серпні 2018 року, тоді як Renault захистила права на символіку Mobilize лише у січні 2021 року. Перші судові позови китайці подали минулої осені, але про судові розгляди досі нічого не відомо. За заявою Renault використання логотипу має бути заборонено, оскільки воно порушує права на товарний знак.

Китайці позиваються до Renault за крадіжку логотипу

У Китаї під брендом HiPhi випускається один із найдорожчих місцевих автомобілів – шестидверний електричний кросовер HiPhi X (на фото), який коштує від 570 000 до 800 000 юанів (75 600 – 106 500 євро). Він оснащений двома електродвигунами, що забезпечують розгін від 0 до 100 км/год за 3,6 секунди. Пробіг на одному заряді акумулятора ємністю 96 кВт/год становить 644 км.

Back to top button