Світові автопрем'єри

Кросовер Dongfeng Glory 500 і пікап Rich презентовані на Пекінському автошоу

Яскравий кросовер, за даними місцевих ЗМІ, був представлений як Fengguang Scenery 500. Втім, в різноманітті суббрендов держкорпорації Dongfeng заплутатися неважко. По-перше, їх більше десятка, а по-друге, часто вони мають дві назви – локальне і європеїзовані. Останній приклад – нова преміальна марка Voyah. У китайських джерелах вона пишеться на латиниці Lantu.

Кросовер Dongfeng Glory 500 і пікап Rich презентовані на Пекінському автошоу

Новинка нагадала модель AX4. 500-й явно виглядає цілісним «четвірки», а тому має шанси на успіх у європейського споживача. Однак бентежить заявлена ​​силова установка. Це мотор 1.5, який видає лише 115 к.с, працюючи в парі з варіатором.

Що стосується Rich 6, то, за даними прес-служби Dongfeng, в Пекіні представили внедорожную версію з потужним дизельним двигуном M9T і багажником на даху. За великим рахунком, це ліцензійна копія пікапа Nissan Navara. У нього ті ж розміри: 5290 x 1850 x 1810 мм при колісній базі 3150 мм. Він теж побудований на рамі, має нерозрізний задній міст на ресорах, однакові кабіну і вантажний майданчик завдовжки 1510 мм. Але «обличчя» китайський пікап отримав власне, так і ззаду відрізняється в нюансах.

Кросовер Dongfeng Glory 500 і пікап Rich презентовані на Пекінському автошоу

Китайські автокомпоненти і більш прості комплектації дозволили зробити машину відсотків на 40 дешевше, ніж японський прототип. Втім, в топі у Rich 6 теж є чим похвалитися: це і клімат-контроль, і обробка екокожа, і електроприводи, і мультимедіа з камерою заднього виду. Мотори – бензиновий 2.4 (158 к.с.) і турбодизель 2.5 (140 к.с.). Першому пару становить п’ятиступінчаста «механіка», другого – вона ж і шестидіапазонний «автомат». Привід – задній або жорстко підключається повний.

Back to top button