Читацький зал

Кросівки в честь Porsche 911 продаватимуть лише 2,7 секунди

Рівно стільки часу потрібно Porsche 911 Turbo, щоб розігнатися з місця до 60 миль в годину

Puma спільно з Porsche Design випустила серію кросівок, присвячених восьми поколінням моделі 911. Вони надійдуть у продаж через чотири дні, однак купити їх можна буде тільки протягом 2,7 секунди – саме стільки буде активна кнопка «Купити» на сайті колаборації. Оформлення замовлення теж обмежена – на нього відводиться 15 хвилин.

2,7 секунди – час, який потрібен Porsche 911 Turbo, щоб розігнатися з місця до 60 миль в годину (0-97 кілометрів на годину), так що бажаючим купити кросівки доведеться бути такими ж швидкими. Поки ж на сайті спільного проекту запущений зворотний звіт до дропа лімітованої серії кросівок – на даний момент до нього залишається чотири дні і кілька годин.

Кросівки в честь Porsche 911 продаватимуть лише 2,7 секунди

Можна вибрати з двох моделей і чотирьох варіантів забарвлення. Модель Puma Future Rider, що отримала назву Air-Cooled (буквально – «з повітряним охолодженням»), присвячена Porsche Turbo Type 930 з трилітровим і 3,3-літровим мотором, Type 964 і Type 993. Puma Speedcat, іменована Water-Cooled («з водяним охолодженням»), призначається шанувальникам Porsche Turbo Type 996, Type 997, Type 991 і Type 992.

Подібні колаборації – не рідкість. Наприклад, в жовтні цього року BMW представила купе M3 Ronnie Fieg Edition 1989 року випуску і сучасний M4 Design Study, вигляд яких був розроблений в партнерстві з нью-йоркським брендом Kith.

Mercedes-Benz в свою чергу показав концептуальний G-Class, створений спільно з американським модельєром Вірджілом Абло, засновником лейблу Off-White і художнім керівником напряму чоловічого одягу модного будинку Louis Vuitton. А Aston Martin випустив віскі в колаборації з шотландської винокурнею Bowmore.

Back to top button