НовиниСвітЧитацький зал

Кожен п’ятий власник електромобіля в Каліфорнії пересів на бензиновий автомобіль

Згідно з дослідженням, що було проведено Каліфорнійським університетом (UC Davis) приблизно 20% власників електромобілів (PEV) повернулися до використання машин з ДВЗ.

Основною причиною повернення каліфорнійських водіїв до ДВЗ стало незручність зарядки автомобілів на акумуляторних джерелах живлення.

Підпишись на канал "УкрАвтопром"

Домашні розетки в США забезпечують напругу близько 120 вольт. Такий варіант зарядки в США має назву «рівень 1». Спеціальні зарядні станції, відомі як «рівень 2», забезпечують напругу 240 вольт, що дозволяє заряджати електромобіль вдвічі швидше.

Понад 70% респондентів, які повернулися до використання автомобілів з ДВС, не мали доступу до зарядки другого рівня у себе вдома і трохи менша кількість опитаних не мали доступу до зарядки другого рівня на роботі.

Цікаво, що близько 2/3 опитаних в ході дослідження автолюбителів практично ніколи не використовували громадські заправки, на яких були зарядні станції для електромобілів.

Дослідники вважають, що за останні роки електромобілі пройшли чималий шлях в плані дальності пробігу, комфорту і безпеки, але з точки зору їх підзарядки мало що змінилося. На їхню думку, саме ця тенденція може ускладнити досягнення цілей з продажу і зростання ринку.

Тим часом зміни не за горами, пише Insider. Tesla нещодавно подала документи на відкриття ресторану для автомобілів на одній зі своїх зарядних станцій в Лос-Анджелесі (де за 15 хвилин електромобіль заряджається на 80%), а оператор найбільшої мережі невеликих магазинів 7-Eleven оголосив, що обладнає 500 точок швидкої зарядки в своїх магазинах.

Ці ініціативи потьмарюються американським планом зайнятості президента Джо Байдена, який передбачає виділення 15 мільярдів доларів на створення національної мережі з 500 000 станцій.

Source
Insider
Back to top button