
Новинка стала розвитком дизайнерської думки прототипу Tavascan. Довжина, ширина і висота концепту UrbanRebel – 4080х1795х1444 мм. Логічно, що це дуже близько до пропорцій хетчбека Seat Ibiza (4059х1780х1447 мм відповідно). На зміну таким моделям прототип і готується.
Останнім часом компанія Cupra привертає до себе багато уваги. І справа тут не тільки в спортивному «мовою дизайну» – частенько гігант Volkswagen використовує бренд як провідного всієї групи. Наприклад, недавно анонсований концепт Cupra UrbanRebel, що буквально означає «міський бунтівник», до 2025 року стане основою для електрокарів з шильдиками Volkswagen, Skoda і Seat. Живцем машину покажуть на в рамках мюнхенського автошоу IAA Mobility. Однак ніщо не заважає оцінити концентрацію навіть не спортивного, а гоночного духу по фотографіях. А підкріплено це ще і завидними цифрами.
В очі кидаються колеса з розвиненою аеродинамікою і золотиста пластина за передній аркою, але особливу увагу привертає задня ілюмінація. Крім світлодіодним смужки, інтегрованої в величезне антикрило, частина вогнів замаскована на місці заднього скла.
Генеральний директор компанії Cupra Уейн Гріффітс зазначає, що розвиток інтерпретації міського автомобіля для його команди – ключове завдання. Через чотири роки на заводі в Мартореле планується щорічно випускати понад 500 тисяч електрокарів групи Volkswagen.
Електромобіль побудований на скороченому модульному шасі MEB, яке використовує кросовер Volkswagen ID.4. На озброєнні у прототипу числяться 340 к.с., здатних на нетривалий час вирости до 435. Розгін з місця до 100 км/год займає у хетчбека всього 3,2 с, але ось про потенційну дальності ходу інформації немає. Серійний автомобіль, передвісником якого є UrbanRebel, буде представлений не раніше 2025 року. Немає сумнівів, що до цього часу модель втратить вражаючий заряд, та й від величезного антикрила, швидше за все, позбудеться, щоб стати новим масовим компактним електрокаром.