
У Європі, як вже писав Укравтопром, травневий ринок нових легкових автомобілів втратив більше половини свого об’єму.
У тому ж місяці в США продажі легкових автомобілів знизилися на 44 відсотки, а легких вантажівок майже на чверть.
Не ліпша ситуація в Японії, де у травні ринок легкових автомобілів в річному обчисленні обвалився на 47% відсотків, продемонстрував найнижчий показник продажів за дев’ять років.
Бразильський ринок – найбільший у Південній Америці скоротився на три чверті.
У той же час, на відміну від загальної негативної тенденції, травневий попит на легкові автомобілі в Китаї позначив свій перший позитивний розвиток за довгий час. Продажі нових машин у Піднебесній зросли на 6 відсотків.
Раніше за інших вийшовши з карантинних обмежень та отримавши стимули від національних та місцевих заходів підтримки, китайці в травні придбали 1,6 мільйона нових авто.
Чи зможе Китай підтримати і в наступні місяці зростання продажів, що забезпечать позитивну динаміку за підсумками року, залишається під великим питанням, тому що накопичений результат за перші п’ять місяців на 27% відстає від показника 2019 року.
Але як би там не було, будь-які позитивні новини з найбільшого національного ринку планети є джерелом певного оптимізму для глобальних гравців в галузі автомобілебудування.